Web Analytics Made Easy - Statcounter

با گذشت چهار روز از زلزله هرمزگان عملیات امداد رسانی و آوار برداری در روستای سایه خوش از توابع بندر لنگه همچنان بی وقفه ادامه دارد.

به گزارش سرویس چندرسانه ایشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ادامه عملیات امداد رسانی در روستای سایه خوش هرمزگان با گذشت چهار روز از زلزله هرمزگان عملیات امداد رسانی و آوار برداری در روستای سایه خوش از توابع بندر لنگه همچنان بی وقفه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: دانا

کلیدواژه: عملیات امداد رسانی روستای سایه خوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)

حضور مهدی پاشازاده و دانش آموزان ممتاز روستای کنخ حال و هوای جالبی به تمرین استقلال بخشید.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، تمرین امروز آبی پوشان میهمانان ویژه‌ای داشت. با هماهنگی صورت گرفته از سوی مهدی پاشازاده، تعدادی از دانش آموزان ممتاز دبیرستان سلمان فارسی روستای کنخ واقع در بندر لنگه در استان هرمزگان به اتفاق این پیشکسوت و کاپیتان اسبق استقلال، به کمپ زنده یاد ناصر حجازی رفتند و میهمان تمرین امروز شاگردان جواد نکونام بودند. جواد نکونام و بازیکنان استقلال استقبال گرمی از آنها داشتند و تا پایان تمرین نیز این دانش آموزان کنار تیم ماندند.

سال ۱۴۰۱ روستای کنخ از جمله مناطقی بود که در زلزله هرمزگان آسیب دید و تعدادی از اهالی این روستا از جمله یکی از دانش آموزانی که طرفدار استقلال بود، دار فانی را وداع گفتند. باشگاه استقلال  یک بار دیگر با اهالی روستای کنخ و تمام بازماندگان زلزله هرمزگان همدردی می کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هجدهمين هت تريک آبي در تاريخ ليگ استقلالی ها پولدار شدند

دیگر خبرها

  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • روسیه : پیشروی‌های ما در اوکراین همچنان ادامه دارد
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • عملیات حج عمره پس از وقفه ۹ ساله آغاز شد
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آغاز عملیات حج عمره پس از وقفه ۹ ساله