Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جدایی «کولوریس» مهاجم تیم آترومیتوس یونان بار دیگر نام کریم انصاریفرد را در بازار نقل و انتقالات تابستانی لیگ یونان بر سر زبان‌ها انداخت.

طبق اعلام سایت sdna یونان، با جدایی کولوریس از تیم آترومیتوس، این تیم به دنبال جذب یک مهاجم باتجربه می‌گردد و به همین خاطر صحبت از کریم انصاریفرد مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این رسانه، «ماتیاس آلمیدا» سرمربی تیم آاک دیگر روی کریم انصاری فرد حساب نمی‌کند و قصد استفاده از این مهاجم ایرانی را ندارد. از سوی دیگر انصاریفرد که همسری یونانی دارد، حاضر است قصد دارد در این کشور به فوتبالش ادامه بدهد.

sdna همچنین اعلام کرده است که انصاریفرد در فصل جام جهانی نیاز دارد به تیمی برود که حضور فعالی در آن داشته باشد و به صورت موثر بازی کند اما خواسته‌های تیم آاک هم در انتقال این بازیکن نقش خواهد داشت یعنی این تیم باید حاضر بشود رضایتنامه انصاریفرد را برای یک تیم دیگر در سوپرلیگ یونان صادر کند.

کد خبر 5531862 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: کریم انصاریفرد یونان تیم فوتبال آاک یونان تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی فدراسیون فوتبال فوتسال حسن کامرانی فر تیم ملی بسکتبال ریکاردو ساپینتو کشتی آزاد اسنوکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) گرد و غبار آفریقا آسمان پایتخت یونان را پوشاند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • حکمت الله ملاصالحی مؤسس فلسفه باستان شناسی است
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • (تصاویر) گرد و غبار آفریقا آسمان پایتخت یونان را پوشاند
  • پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • یورونیوز: پهپادهای مهاجم ایران به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟