Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@07:03:24 GMT

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۹۷۱۳

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها

بر اساس جدیدترین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور در روزهای تعطیل پیش رو محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور به ویژه محورهای مواصلاتی پرتردد اجرا خواهد شد که می‌توان به یکطرفه شدن محورهای چالوس و هراز و آزادراه تهران-شمال اشاره کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، جدیدترین محدودیت‌های ترافیکی اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور نشان می‌دهد که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۶ تا ۱۸ تیر ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران-شمال به سمت  مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۹ و ۲۰ تیر ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز این محدودیت‌های ترافیکی اجرا خواهد شد که بر اساس این اطلاعیه صادر شده، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا  ۲۴ روز یکشنبه ۱۹ تیر ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

البته در تبصره همین اطلاعیه آمده است که درصورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.

البته تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس در محور کندوان و تردد کلیه تریلرها در محور هراز به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.

برای تردد انواع موتور سیکلت نیز محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ( ۱۵تیر ماه) در نظر گرفته شده و در این اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور آمده است: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت شش صبح دوشنبه هفته آینده ۲۰ تیر ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: ترددهای بین استانی ، یک‌طرفه شدن جاده چالوس ، یکطرفه شدن هراز

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ترددهای بین استانی یک طرفه شدن جاده چالوس یکطرفه شدن هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت محدودیت های ترافیکی تیر ماه مرزن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای مازندران. گفت: حجم ریزش سنگ‌های نسبتا بزرگ که پس از بارندگی شب گذشته و روز سه شنبه دربخش لاریجان شهرستان آمل باعث سرازیر شدن شن و ماسه کوهی به سمت حاشیه جاده و پرت شدن سنگ‌های بزرگ در حدفاصل کیلومتر ۳۵ تا ۵۵ جاده هراز شد.   کوروش روشن افزود: با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده در حال جمع‌آوری است.

وی با اشاره به اینکه در پی ریزش سنگ باعث خسارت زیاد به خودروی سواری سمند که بدون توجه به اعلام محدودیت بسته بودن جاده اقدام به حرکت در مسیر آمل به تهران بود، بروز این حادثه شد، ادامه داد: خوشبختانه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز با بیان اینکه جاده هراز در حال حاضر به صورت محدود برای تردد باز است، افزود: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، باعث شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده منجر می‌شود.

روشن از رانندگان عبوری از جاده کوهستانی هراز درخواست کرد با سرعت مطمئنه در طول مسیر این جاده حرکت کنند تا در صورت وقوع حوادث پیش‌بینی نشده امکان واکنش وجود داشته باشد.    ترافیک عادی درمسیرتهران رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز تردد خودرو‌ها درجاده هراز را روان و عادی اعلام کرد و از رانندگان و مسافران درخواست کرد، باتوجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفر‌های غیر ضروری در این جاده خوداری کنند.

بیش از ۱۰۵ کیلومتر از مسیرجاده هراز از آمل تا آُستان مقدس امامزاده هاشم (ع) و به سمت تهران درحوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز