Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین صبح چهارشنبه در نشست با مدیران بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نقش مهمی در اجرای برنامه‌های عمرانی و سرمایه گذاری در استان بوشهر خواهد داشت.

وی از تلاش جدی برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های اولویت‌دار در سطح استان خبر داد و بیان کرد: اولویت‌بندی ما با طرح‌هایی است که مطالبات مردمی دارد و این پروژه‌ها با جدیت پیگیری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به محدودیت منابع اعتباری لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان تاکید کرد: برای تأمین مالی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت‌دار باید از تسهیلات اعتباری از محل ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت استفاده شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان باید با وزارتخانه‌های مربوطه مذاکره و با توجیه وزارتخانه‌ها و دریافت موافقت سازمان برنامه و بودجه کشور در تضمین بازپرداخت اصل و سود تسهیلات تسریع لازم را در این خصوص انجام دهند.

باستین با اشاره به اینکه در مجموع ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی از این محل در سطح ملی در اختیار بانک‌ها است افزود: هر استانی که پیگیری موثرتری داشته باشد بدون شک سهم بیشتری دریافت خواهد کرد که باید با از ظرفیت به خوبی استفاده شود.

کد خبر 5531872

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه زمین لرزه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا زلزله مجلس شورای اسلامی آلودگی هوا خراسان رضوی اردبیل آمار کرونا جهرم مشهد پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد

علیرضا توری  در این جلسه اعتبارات استانی سال ۴۰۲ در این شهرستان را ۹۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در سال گذشته تنها ۶۲ درصد اعتبارات استانی برای این شهرستان تخصیص یافته است.

وی در این جلسه ضمن اعلام پروژه‌های مورد نیاز و نمیه تمام شهرستان و لزوم توجه ویژه برای تکمیل آنها گفت:تسریع در عملیات پروژه چهار خطه شبلی به بستان آباد، افزایش سرانه فضا‌های آموزشی، بهسازی و آسفالت راه روستایی، اصلاح شبکه آبرسانی شهر بستان آباد، تسریع در عملیاتی نمودن خط انتقال آب از سد کلقان و تخصیص سهم شهرستان از محل اعتبارات سفر‌های ریاست جمهوری شد.

ریس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه الویت استانی را تکمیل پروژه‌ها نیمه تمام بالای ۸۰ درصد دراستان و شهرستان‌ها عنوان کرد و افزود:مهمترین چالش استانی تنش آبی است که برحسب دستور استاندار تلاش می‌کنیم پروژه‌های آبی استان بدون نوبت تمکیل شود.

فتح زاده مولد سازی و مشارکت مردمی در برخی از پروژه‌ها را، از راه‌های حل مشکلات در حوزه تکمیل پروژه‌ها عنوان کرد و افزود:از سرمایگذاران بخش خصوصی برای مشارکت در پروژه‌ها استقبال می‌کنیم.

وی گفت:تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان در اولویت کاری بوده وتا تکمیل آنها تلاش می‌کنیم پروژه جدید‌ی شروع نکنیم.

 مدیر عامل آب و فاضلاب استان نیز در این جلسه تنش آبی در استان را یکی از مشکلات جدی و هزینه بر عنوان کرد و افزود: در سال گذشته ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب شرب استان هزینه شده است.

خانی با اشاره به وجود تنش آبی دربرخی از روستا‌های استان گفت:روستا‌هایی که با کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار مشکل تنش آبی در آنها حل شود دردستور کاری آب و فاضلاب استان در سال جاری قرار دارد.

وی اعتبارات سال ۴۰۲ شهرستان بستان آباد را ۱۱ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود:در شهرستان بستان آباد ۴۵ روستا در تنش آبی قرار دارد که با توسعه مجتمع‌های آبرسانی و حفرچاه و تحت پوشش بردن ان‌ها تلاش می‌کنیم مشکلات این روستا‌ها را حل کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد