Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سوری گفت: متاسفانه به دلیل عادی انگاری میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی مانند زدن ماسک در کشور کاهش پیدا کرده است. معتقدم یکی از علت های ساده انگاری، کاهش مرگ و میر و تعداد بستری های مبتلا به ویروس کرونا است.

به گفته وی مطالعات نشان می دهند که باید نظام مراقبتی و ژئومیک فعال تر باشد و تعداد تست های بیماری کرونا نیز افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: توالی یابی به خصوص در مناطقی که احتمال بروز طغیان است، باید بیشتر از سایر استان ها انجام شود. در حال حاضر باید کنترل تردد مسافران به ویژه به کشورهای همجوار بیشتر شود.

این اپیدمیولوژیست گفت: در حال حاضر واریانت غالب در کشور همان امیکرون است. هرچه تعداد موارد مثبت شناسایی شده افزایش پیدا کنند، به همان میزان موارد بستری و حتی احتمالا مرگ و میر نیز می تواند بیشتر از گذشته شود.

سوری گفت: در هنگام بروز یک اپیدمی بابد تمام موارد مرگ و میر و بستری ها در مراکز درمانی سراسر کشور به طور جدی کنترل و رصد شوند. رنگ بندی و مبنای تصمیم گیری ها باید بر اساس میزان مبتلایان باشد تا نتیجه گیری ها دقیق تر باشند.

بیشتر بخوانید: چهار شهر مازندران همچنان در وضعیت قرمز

۴۷۴۷

کد خبر 1648380

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران یگان امداد شهرستان طبس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ مریمی افزود: مأموران در بازرسی از کامیون، مقدار ۱۰ هزار کیلوگرم عسل که غیرمجاز و فاقد مجوزبهداشتی بود  به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ مریمی گفت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه پلیس با افرادی که برای سوددهی بیشتر سلامت افراد جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد جدی خواهد داشت، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان