Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:00:31 GMT

ولایت فقیه ستون اصلی خیمه انقلاب است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۹۹۱۱

ولایت فقیه ستون اصلی خیمه انقلاب است

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی‌فقیه در این استان، افزود: پشتیبانی و دفاع از حریم ولایت فقیه عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است، بنابراین تمام اقشار مختلف مردم و مسئولان باید به رعایت این اصل مهم اهتمام ویژه داشته باشند. 

وی ادامه داد: هوشیاری نسبت به توطئه‌های دشمنان و در راس آنها جبهه استکبار و حامیان آنها در نظام اسلامی یک ضرورت مهم است و ملت ایران همان‌گونه که در طول این سال‌ها با هوشیاری و تبعیت از ولایت و در صحنه بودن بزرگترین حماسه‌ها را خلق کرده باید در گام دوم انقلاب این آمادگی را با قوت حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: دوراندیشی و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، ایران اسلامی را به یک قدرت در منطقه تبدیل کرده است و این جایگاه باعظمت باید تحت هر شرایطی حفظ و حراست شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه سخنان به ماه ذی‌الحجه و ایام حج اشاره کرد و گفت: وحدت، توحید، ایمان و تقوا از مهم‌ترین دستاودهای مراسم حج است که مسلمین باید به آنها توجه ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: حج تجلی فضایل و مکارم اخلاقی، بهترین معبر و گذرگاه به سوی خداوند و نیکوترین منزل تزکیه و تهذیب نفس است بنابراین حجاج باید تلاش کنند از این فرصت بهترین استفاده های معنوی را ببرند.

امام جمعه اراک گفت: مراسم معنوی حج، سرمایه حیات جاودانه است و انسان را به افق توحید نزدیک تر می کند که این مهم تنها با اجرای دقیق دستورات عبادی حج حاصل می‌شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه سخنان خود رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را از مهمترین وظایف مدیران عنوان کرد و افزود: عدالت محوری و احقاق حقوق ملت شیرازه اصلی مدیریت در جامعه اسلامی است و خادمان مردم باید متعهد به قانون باشند و از انجام هر فعالیتی که ارزش‌های نظام اسلامی را زیر سوال می‌برد پرهیز کنند.

درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یکبار در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک برگزار می‌شود. 

برچسب‌ها جهان و انقلاب اسلامی اراک استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهان و انقلاب اسلامی اراک استان مرکزی جهان و انقلاب اسلامی اراک استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان بعد از ظهر یکشنبه در نشست بصیرتی و روشنگری توسط پایگاه کوثر سپاه ناحیه کرمانشاه اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و وجود نعمت ولایت ما امروز کشوری مقتدر هستیم که هیچ ابرقدرتی جرأت تعرض و نگاه چپ به ایران را ندارد.

وی افزود: چنانچه هر کشوری قصد تعرض داشته باشد با پاسخ محکم مردم و نیروهای نظامی مواجه خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: اگر سران کشورهای عربی بر اساس آیات و روایات و اهل بیت (ع) به دشمن شناسی توجه می‌نمودند امروز شاهد جنایات اسرائیل غاصب و کودک کش در قتل و عام کودکان و زنان و مسلمانان نبودیم.

وی ادامه داد: به فضل خدا و برکت وجود رهبر حکیم و فرزانه و مردمی بصیر و وظیفه شناس و نیروهای مسلح مقتدر شاهد عزت و اقتدار روز افزون ملت ایران و ذلت و خواری دشمنان به خصوص آمریکا و اسرائیل هستیم.

کد خبر 6084632

دیگر خبرها

  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • برخی از سازمان‌های شهرداری اصفهان در حل مشکلات ناکارآمد هستند
  • بعضی سازمان‌های شهرداری در رفع مشکلات شهروندان ناکارآمد هستند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است