Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل دلپاک در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه امسال برای حج تمتع پنج کاروان از استان سمنان اعزام شدند، ابراز کرد: شرایط به گونه‌ای مدیریت شد که دو کاروان مدینه قبل و سه کاروان نیز مدینه بعد باشند و تمام زائران بتوانند به راحتی اعمال خود را انجام دهند.

وی افزود: خوشبختانه تمام حجاج در هتل‌ها مستقر هستند همچنین زیارت و اعمال خودشان را انجام داده و آماده اعزام به منا و عرفات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان همچنین با بیان اینکه نخستین پرواز استان سمنان ۲۶ تیرماه به ایران اسلامی انجام خواهد شد، ابراز کرد: تا این لحظه بر اساس آماری که در دست است حال تمام حجاج خوب است و مشکل خاصی گزارش نشده است.

دلپاک همچنین از وضعیت سلامتی حجاج نیز ابراز رضایت کرد و گفت: شرایط برای تمام حجاج به خوبی فراهم شده است.

کد خبر 5531868

منبع: مهر

کلیدواژه: حج تمتع حج و زیارت استان سمنان اعزام حجاج بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه زمین لرزه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا زلزله مجلس شورای اسلامی آلودگی هوا خراسان رضوی اردبیل آمار کرونا جهرم مشهد استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست عملیات ثبت نام تمتع کشور توسط حج و زیارت استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، قدرت الله چتری مدیرکل حج و زیارت استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران گفت ظرفیت ثبت نام استان سمنان یک هزار و ۱۳۰ نفر بود که تمام این افراد توانسته‌اند ثبت نام خود را کامل و هزینه سفر را نیز تکمیل کنند و استان سهمیه رزرو جذب نشده نیز ندارد.

وی افزود این مهم با تلاش شبانه روزی مدیران و عوامل کاروان‌ها صورت گرفته و نشانگر جدیت و پشتکار عزیزان در گام دوم عملیات ثبت نام حج تمتع سال‌جاری بوده است.

چتری ادامه داد حج امسال توسط ۹ کاروان در استان انجام می شود و لذا از این تعداد ۶ کاروان مدینه قبل و سه کاروان مدینه بعد هستند و ۵۰ درصد از ظرفیت استان در حج سال جاری تایید پزشکی را دریافت کرده‌اند و لذا دو پزشک در حال ادامه معاینات حجاج بوده و همراه کاروان های استان اعزام نیز خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان بیان داشت ۱۷ نفر کارگزار و مدیر کاروان و نیز ۹ نفر نیز از روحانیون معین هم برای راهنمایی مناسک حج با کاروان‌های استان سمنان اعزام می.شوند و پنج نفر از ۹ مدیر کاروان حج سال جاری جوان و سال اولی هستند.

معدل سنی زائرین استان سمنان نیز به نسبت سال های قبل مطلوب‌تر است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898283

دیگر خبرها

  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • کسب رتبه نخست عملیات ثبت نام تمتع کشور توسط حج و زیارت استان سمنان