Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@18:34:13 GMT

فیلم/ روایت آیت‌الله مجتهدی از زن و شوهر خوش اخلاق

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۹۹۷۲

بخشی از صحبت های استاد اخلاق مرحوم آیت الله مجتهدی را مشاهده می کنید.

دریافت 8 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت آیت الله مجتهدی تهرانی استاد اخلاق حسینیه علمای شیعه خانواده خوش اخلاقی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسین ترکیان در این خصوص بیان کرد: در پی وصول تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر قتل خانمی ۴۳ ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: شوهری که زن خود را به دلیل درخواست طلاق به قتل رساند

وی افزود: در این رابطه بلافاصله تیمی از اداره مبارزه با جرائم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و مشاهده شد خانم ۴۳ ساله در حالی که به صندلی بسته شده بود دچار خفگی شده و به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی کاراگاهان در صحنه جرم مشخص شد شوهر مقتول به دلیل اختلافاتی که با وی داشته او را به باغ شخصی‌اش آورده و پس از بستن دست و پای همسرش به صندلی وی را خفه کرده است. بنابراین با توجه به مشخص شدن زوایای پنهان پرونده، قاتل که در محل حضور و قصد فریب ماموران را داشت، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به قتل همسر خود اقرار کرد و گفت چون بدون اطلاع همسرم ازدواج مجدد کرده بودم با او دچار اختلافاتی شده بودم که وی را باغ آورده و پس از مشاجره که با هم داشتیم همسرم را به صندلی بسته و با انداختن چسب دور گلویش وی را خفه کردم.

سرهنگ ترکیان خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل همسر، وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و با حکم قاضی روانه زندان شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227454 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • (ویدئو) با "دوست دارم" گفتن شوهر به زنش مشکل داشتند
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • ببینید | روایت رفیق دوست از درخواست موشکی ایران از سوریه و لیبی؛ نقش آیت‌الله هاشمی چه بود؟
  • اخلاق خوب از کجا سرچشمه می گیرد؟
  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد
  • لایو جنجالی بهاره رهنما از کالیفرنیا درباره شوهر کردنش
  • اخلاق آیت‌الله "مروج" همچون کلاس درسی برای همگان بود