Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@01:46:37 GMT

هرمزگان بارانی است/بستک در صدر ایستاد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۰۱۱۳

هرمزگان بارانی است/بستک در صدر ایستاد

ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز نیز بارندگی در نقاط مختلف استان ادامه داشت و شهرستان های حاجی آباد و بستک بشترین بارش ها را داشتند.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: مطابق پیش بینی های هواشناسی، امروز نیز بارندگی در نقاط مختلف استان ادامه داشت و شهرستان های حاجی آباد و بستک بشترین بارش ها را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از عصر تا ساعات اولیه امشب در شهرستان بستک ۴۶ میلیمتری بارندگی ثبت شد که بیشترین بارش ها در منطقه شیخ حضور بود، خاطرنشان کرد: در شهرستان حاجی آباد نیز بارندگی ها خوب بود به طوری که در دهنوسریران بیش از ۱۴ میلیمتر باراندگی ثبت شد.

سی سی پور با اشاره به اینکه همچنین در مناطقی از شهرستان های بشاگرد، بندرخمیر، بندرلنگه و پارسیان نیز بارش باران ثبت شد، اضافه کرد: امشب در ارتفاعات استان بویژه ارتفاعات شمالی و شرقی و ارتفاعات غربی و با شدت کمتر در مناطق دریایی رگبار موقتی باران و رعد وبرق پیش بینی می شود که طی ساعاتی  با وقوع تگرگ و تند باد لحظه ای همراه خواهد بود و احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی در این مناطق نیز مورد انتظار است.

وی ادامه داد: وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی در دریای عمان و تنگه ی هرمز تا ساعات پایانی شب سبب مواج شدن دریا خواهد شد که توصیه می شود از تردد شناورهای سبک بویژه در محدوده جاسک تا لارک خودداری شود و تمهیدات لازم برای تردد ایمن کشتی‌های تجاری به‌ویژه در دریای عمان در نظر گرفته شود.

 کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با اشاره به اینکه توصیه می شود مردم در مناطق بارش باران از نزدیک شدن به مسیل ها و رفتن به ارتفاعات خودداری کنند، عنوان کرد:  از لحاظ دمایی، تا پایان هفته جاری ۱ تا ۲ درجه از میزان شدت گرما در برخی نقاط استان کاسته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در شهرستان بشاگرد بیش از ۵۴ میلیمتر باران بارید و هواشناسی درباره تدام بارندگی و رعد و برق هشدار داده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در برخی شهرستان‌های هرمزگان به علت سیلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد حسن زاده در گفتگو با شبکه خبر گفت: سامانه بارشی از صبح امروز در استان هرمزگان از جمله در شهرستان‌های بندر لنگه، بستک، بندر خمیر، میناب، رودان و بشاگرد آغاز شده است.

­
این مقام مسئول افزود: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر صدور هشدار سطح قرمز در جنوب کشور به ویژه استان هرمزگان، تمهیدات ویژه‌ای برای مقابله با خسارات احتمالی در سطح استان در نظر گرفته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­
­مدیرکل مدیریت بحران استان هرمزگان گفت: از جمله اقداماتی که در ستاد بحران استان هرمزگان برای امروز تصویب شد؛ غیرحضوری شدن تمامی مدارس استان و لغو مرخصی و ماموریت تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی بود.
­
وی با اشاره به آمادگی کامل در سطح استان افزود: تمامی تجهیزات، امکانات و ماشین آلات برای مقابله با خسارات احتمالی به شهرستان‌ها ارسال شده است.
­
وی با بیان اینکه تا این لحظه گزارشی مبنی بر خسارت در سطح استان دریافت نکردیم، گفت: در برخی از شهرستان‌ها از جمله شهرستان بستک و غرب جزیره قشم قطعی موقت برق داشتیم که در حال رفع شدن است و انسداد موقت در دو مسیر جاسک و آب نمای گوهران به علت طغیان رودخانه داشتیم که به زودی مسیر بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بارش ها در نوار جنوبی کشور تا فردا ۳۱ فروردین ماه تشدید می شود
  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد
  • مدارس این شهرها امروز تعطیل شد
  • مدارس این شهرها فردا تعطیل شد
  • قطع برق در غرب جزیره قشم به علت بارندگی
  • فیروزآباد رکورد دار بارندگی در فارس
  • آسمانِ یزد بارانی است
  • رفع قطعی برق در بستک و جزیره هرمز
  • قطعی برق در برخی شهرستان‌های هرمزگان به علت سیلاب