Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای نظیفی گفت: در سه ماهه ابتدای امسال، دو هزار و ۴۲۶ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری مراجعه کرده‌اند که کاهش ۸.۶ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال را نشان می‌دهد.

از کل مراجعان نزاع استان در سه ماه گذشته ۶۱۵ نفر زن و یک هزار و ۸۱۱ نفر مرد بوده‌اند.

بیشتر بخوانید

تشکیل ۲۸ هزار و ۷۶۲ پرونده در پزشکی قانونی

این در حالی است که سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۰ تعداد دو هزار و ۶۵۴ نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد، ۶۶۵ نفر زن و یک هزار و ۹۸۹ نفر مرد به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسال، تعداد هشت هزار و ۲۰۴ نفر مراجعین مدعی نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کرده که از این تعداد دو هزار و ۲۶۴ نفر زن و پنج هزار و ۹۴۰ نفر مرد بوده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پزشکی قانونی صدمات ناشی از نزاع کاهش صدمات پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری

هوشنگ طاهری میرقائد اظهار داشت: بانک کشاورزی در راستای حمایت از تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲، تعداد ۷۹۰ فقره پرونده مشمول دستورالعمل بند خ ماده ۳۳ بوده که مبلغ ۱۳۳میلیارد ریال سود و جرایم متعلقه مورد بخشودگی قرار گرفت.

وی از بخشودگی سود و جرائم متعلقه مشمولین بند د تبصره ۱۶ خبر دد و گفت: بر اساس رسالت و ماموریت اصلی بانک کشاورزی و مساعدت به کشاورزان همچنین تعداد یک هزار و ۸۵۰ فقره بدهی بدهکاران مشمول بند دال تبصره ۱۶ بودکه مبلغ ۲۰۲ میلیارد ریال از سود و جرائم متعلقه مورد بخشودگی قرار گرفت.

طاهری میرقائد با اشاره به عملکرد شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری در خصوص بخشودگی وجه التزام بدهکارانی که مشمول بند‌های یاد شده نیستند، گفت: در سال ۱۴۰۲ تعدادسه هزار و ۱۷۱ فقره پرونده بدهی بدهکاران با مبلغ ۷۵ میلیارد ریال نیز بخشیده شد.

وی یادآور شد: همچنین ۳۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات نیز به ۲۲ هزار و ۵۲ پرونده پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال ۱۴۰۲ با جذب حداکثری اعتبارات تخصیصی به استان، مبلغ ۳۵ هزار و ۷۱۳ میلیارد ریال تسهیلات به ۲۱ هزار و ۵۱۱ نفر از بهره‌برداران در زیربخش‌های مختلف کشاورزی اعم از زراعت، دامداری، شیلات، گلخانه، ادوات کشاورزی، مرغداری، باغداری و صنایع تبدیلی تکمیلی بخش پرداخت شده است.

طاهری میرقائد در خصوص تامین منابع مالی برای اجرای طرح‌های گلخانه‌ای گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۰ فقره پرونده تسهیلات به مبلغ یک هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح‌های گلخانه به متراژ حدود ۱۵ هکتار پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی تعداد ۱۵۳ فقره پرونده به مبلغ ۵۴۳ میلیارد ریال و همچنین در بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ نیز تعداد ۹۹ فقره تسهیلات به مبلغ ۲ هزار و ۹۳۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد و پرداخت این تسهیلات سهم بسزایی در امنیت غذایی، افزایش تولیدات و محصولات کشاورزی و رونق اقتصادی بخش کشاورزی داشته است.

بیشتر بخوانید

صدور ۱۶۱ مجوز تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

طاهری میرقائد در خصوص تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی سال ۱۴۰۲ گفت: در راستای حمایت از جوانی جمعیت و کمک به زوج‌های جوان سال گذشته تعداد ۹۵۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ یک هزار و ۹۴۱ میلیارد ریال و تعداد ۸۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به مبلغ ۶۰۴ میلیارد ریال پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • افزایش ۵ درصدی نزاع و درگیری در مازندران
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در مازندران
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش یک درصدی نزاع در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش ۱۸ درصدی گازگرفتگی سگ در مازندران