Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا جالینوس با اشاره به موضوع اصلاح خدمات‌دهی دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران، اظهار کرد: این اقدام به منظور بهبود و ارتقا عملکرد خدمات شهرداری تهران بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند به منظور افزایش رضایت مندی مردم جذابیت زیادی داشته باشد. 

او افزود: برای نخستین بار قرار است دفاتر خدمات الکترونیک شهر که مردم برای دریافت خدمات مختلف به آنجا مراجعه می‌کنند را به کلینیک ساختمانی تبدیل کنیم؛ یعنی مردم با مراجعه به این دفاتر می‌توانند تمام خدمات ساختمانی را از مجموعه دفاتر خدمات الکترونیک دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پتانسیل مجموعه دفاتر خدمات الکترونیک شهر بسیار زیاد است، به همین دلیل به دنبال این هستیم که با اصلاح این دفاتر مردم بتوانند به راحتی نیازهای خود را از ما دریافت کنند. 

مدیرعامل موسسه فناوران شهر تهران گفت: میدواریم این اقدام بزرگ به زودی با کمک شهردار تهران به نتیجه مطلوب برسد و در پایتخت اجرایی شود.

کد خبر 688637 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها شهردارى تهران تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهردارى تهران تهران دفاتر خدمات الکترونیک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه ادارات شبکه بهداشت و درمان و ورزش جوانان گزارشی از روند پیشرفت طرح های عمرانی مصوبه سفر استاندار  به شهرستان باروق    ارائه کردند.

  فرماندار شهرستان باروق ضمن قدردانی از سبزقامتان سپاه پاسداران به دلیل حمله موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران به رژیم  صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب   با رهنمودهای راهگشای خود در عرصه‌های بین المللی و داخلی عزت را به مردم هدیه کردند  و سبب ساز خلق حماسه در جهان شدند.

  حسینی رمز موفقیت دستگاه های اجرایی را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت  ، همکاری و همراهی مطلوب   را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد

وی با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

 

دیگر خبرها

  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود