Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست نظام مهندسی ساختمان کشور به معاونت مسکن و ساختمان پیشنهاد داد تا اعضای هیئت رئیسه سازمان های نظام مهندسی استان های کشور از حضور در شرکت های خدمات مهندسی منع شوند.

به گزارش ایران اکونومیست، حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نامه‌ای به محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی پیشنهادهایی برای «منع پذیرش اموری که زمینه و موجبات نمایندگی یا قبول منافع متعارض را فراهم می آورد» ارائه داد و خواستار اعمال آنها در دستورالعمل مربوطه به قید فوریت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سرپرست نظام مهندسی ساختمان کشور درخواست داده تا رئیس، اعضای هیئت رئیسه و خزانه دار سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها مشمول کلیه مفاد بخشنامه منع تعارض منافع شوند.

همچنین شکیب پیشنهاد داده تا امکان فعالیت اعضای هیئت مدیره سازمان‌های استانی نظام مهندسی ساخمان در بخش خدمات مهندسی معادل مهندسان هم پیاه و هم رشته آنها در همان استان وجود داشته باشد.

سرپرست نظام مهندسی ساختمان کشور همچنین خواستار آن شده تا اعضای هیئت رئیسه و هیئت مدیره و همچنین بازرسان سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها اجازه حضور در شرکت‌های حقوقی خدمات مهندسی به هر شکل اعم از سهام داری، مدیریت یا امتیازآوری منع شوند.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: حمزه شکیب ، سازمان نظام مهندسی ساختمان ، نظام مهندسی ، تعارض منافع ، خدمات فنی و مهندسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حمزه شکیب سازمان نظام مهندسی ساختمان نظام مهندسی تعارض منافع خدمات فنی و مهندسی نظام مهندسی ساختمان کشور اعضای هیئت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما:بابک شکارچی گفت: برگزاری کنگره طب ایرانی دو جنبه دارد یکی برای خود مجموعه جامعه پزشکی و خدمات دهندگان سلامت کشور که شامل پزشک و پرستار و دندانپزشک و مدیکال می‌شود و قسمت دیگر مردم هستند که این خدمات را دریافت می‌کنند.
وی افزود: ما در سازمان نظام پزشکی در تلاش هستیم که همگرایی در این خصوص ایجاد کنیم تا این موضوع را شرح دهیم که طب ایرانی چه توانمندی‌هایی دارد و تا کجا می‌تواند پیش برود کجا می‌تواند در درمان بیماری به کار گرفته شود و کجا نمیتوان از ان استفاده کرد و یک جا‌هایی هست که مردم استقبال می‌کنند که به سمت طب ایرانی بیایند وظیفه ما آگاه کردن اینها است.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: مردم تمایل به استفاده از محصولاتی به نام ارگانیک دارند و در بیشتر فروشگاه‌ها این محصولات قیمت بالاتری هم دارد در واقع مصرف محصولات ارگانیک مختص طب ایرانی ما است و می‌توان به این وسیله توریسم درمانی به کشورمان بیاوریم البته فاصله زیادی با این ایده داریم چرا که زیر ساخت‌های آن هنوز انطور که باید در کشور ما مهیا نیست، اما می‌تواند به این موضوع توجه داشت.

دیگر خبرها

  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • امنیت صددرصدی در مراکز هسته‌ای کشور برقرار است
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد