Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر دیروز، تعدادی از قراردادهای مهم مربوط به خرید، تأمین و نصب تجهیزات و ماشین‌آلات طرح نوسازی و توسعه (LAB۲) شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران به امضاء رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش تسنیم، در مراسم امضای این قراردادها که با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران و مدیران شرکت‌های طرف قرارداد برگزار گردید، بالغ بر ده هزار میلیارد ریال (به‌صورت ارزی و ریالی) قرارداد برای نوسازی و توسعه خطوط تولید، با برندگان مناقصات، منعقد گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این قراردادها در زمینه خرید کمپرسورها و تجهیزات مربوط به تأمین هیدروژن خطوط تولید، سیستم تولید نیتروژن با ظرفیت یک هزار مترمکعب در ساعت و سیستم روغن داغ (Hot Oil) با مشارکت و همکاری شرکت‌های داخلی و سازندگان معتبر اروپایی منعقد گردید.

همچنین قرارداد طراحی، تأمین و اجرای سیستم تولید بخار خطوط تولید با یکی از سازندگان معتبر داخلی و قرارداد نصب تجهیزات مکانیکی، برقی، ابزاردقیق، پایپینگ و اجرای ساختمان‌های صنعتی و سازه‌های فلزی نیز با پیمانکار داخلی برنده مناقصه به امضاء رسید.

در این مراسم، سعید زرندی مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران اظهار داشت: با انجام این پروژه ظرفیت تولید در مجتمع صنایع شیمیایی ایران معادل 100 درصد افزایش خواهد داشت. وی افزود: علی‌رغم مشکلات ناشی از تحریم ظالمانه، با بهره‌گیری از توان تخصصی سازندگان داخلی، همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و مشارکت شرکت‌های معتبر بین‌المللی، با امضای این قراردادها، اجرای طرح نوسازی و توسعه‌ای شرکت شتاب مضاعف می‌گیرد.

مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران افزود: یکی از برنامه‌های مهم و عملیاتی این مجموعه صنعتی، تولید محصولات پایین‌دستی با ارزش افزوده و سودآوری بیشتر، ازطریق همکاری با شرکت پالایش نفت اصفهان و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در استان اصفهان و یا سایر نقاط کشور است که با جدیت در حال پیگیری است.

زرندی ابراز امیدواری کرد که اجرای طرح نوسازی و توسعه و همچنین برنامه‌های شرکت برای سرمایه‌گذاری‌های جدید و تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر و توسعه بازرگانی خارجی، موجب رشد درآمد و ارز آوری شرکت و بازدهی بالاتر برای سهامداران گردد و ارتقاء جایگاه شرکت در بازار سرمایه و اقتصاد ملی را به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران طرح نوسازی و توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد

به گزارش تابناک به نقل از مس‌پرس، متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران به مناسبت هفته کار وکارگر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:

«رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.»

فرارسیدن هفته کار و کارگر، یادآور تلاش‌ بی‌وقفه و تعهد ارزشمند کارگران ساعی و خدوم در بخش های مختلف و فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ این قشر زحمتکش و تاکید بر نقش بی بدیل آنان در رونق تولید و اعتلای صنعت ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگری و تبریک این ایام فرخنده، به پاس خدمات ارزنده و تلاش بی وقفه و به تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص)، زحمات بی‌بدیل کارگران سخت کوش و جهادگر شرکت ملی صنایع مس ایران را ارج می نهم.

در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، برای تحقق آن باید با هم افزایی و تلاش روز افزون و با تکیه بر همت بلند و اراده استوار کارگران خدوم، زمینه رشد تولید فراهم و بار دیگر پرچم صنعت مس ایران بر بلندای اقتصاد کشور عزیزمان برافراشته شود.

امید است با اتکا به همدلی و پشتکار ستودنی سربازان جهادگر عرصه تولید، هر چه زودتر شاهد بهر‌ برداری از طرح‌های توسعه‌ای و شکوفایی فزاینده صنعت مس در سایه‌سار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم. 

با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای تمامی کارگران عزیز

حسین مدرس خیابانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

دیگر خبرها

  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران