Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:27:34 GMT

امتیاز حرفه ای، برای نشریه دانشجویی «تاغ»

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۱۷۵۸

امتیاز حرفه ای، برای نشریه دانشجویی «تاغ»

نشریه دانشجویی «تاغ» به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی احیای مناطق خشک و کوهستانی دانشگاه تهران، امتیاز نشریه حرفه‌ای گرفت.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، «تاغ» یک نشریه علمی‌ترویجی است و این امتیاز بر اساس مجوز صادر شده از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه تهران اعطا شد.

طرح اعطای امتیاز نشریه حرفه‌ای در دانشگاه تهران با هدف ارتقای نشریات دانشجویی، تصویب و در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این طرح به نشریات دانشجویی برتر دانشگاه که از نظر «شکلی»، «محتوایی» و «اصول فنی» در سطح بالایی قرار داشته باشند، «امتیاز علمی» اعطا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نشریات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران میثم شهبازی، دبیر علمی ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» که در دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود، درباره جزئیات این رویداد گفت: جشنواره در دو بخش ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای نوپا برگزار می‌شود و طرح‌های برگزیده شناسایی، معرفی و تقدیر خواهند شد.

عضو هیأت علمی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران افزود: مخاطبان و جامعه هدف این رویداد، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کل کشور هستند.

به گفته دبیر علمی ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار»، علاقمندان می‌توانند از طریق درگاه itm.ut.ac.ir نسبت به ارسال ایده‌ها و طرح‌های خود اقدام کنند و طرح‌های برگزیده با اعطای جایزه و پرداخت تسهیلات از صندوق‌های مرتبط با حوزه علم و فناوری حمایت می‌شوند.

شهبازی اعلام کرد: ارسال ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه از زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده و در پی درخواست تعداد قابل توجهی از علاقمندان و صاحبان ایده، زمان دریافت طرح‌ها تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شد و اختتامیه این رویداد ۲۵ اردیبهشت ماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081285

دیگر خبرها

  • انتشار قطعه تصویری «بزن سر دیو» توسط هیأت‌ دانشجویی اصحاب الحسین(ع) دانشگاه تهران
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت