Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@18:16:06 GMT

انوشیروانی و سلیمی وزنه‌برداری رخصت گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۱۹۲۴

انوشیروانی و سلیمی وزنه‌برداری رخصت گرفتند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در دیدار با محمد زهتاب گفت: با توکل به ایزد متعال و توسل به ائمه اطهار و به امید کمک بزرگان و پیشکسوتان، قدم در یک راه پر فراز و نشیب گذاشته‌ایم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانم وزنه‌برداری ایران را دوباره به جایگاه اصلی خود برگردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهتاب نیز ضمن ابراز خوشحالی از ایجاد تغییرات در رأس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: هم اکنون شما جوان‌ها باید کار را پیش ببرید. من واقعاً خوشحالم که دو قهرمان با اخلاق در رأس امور قرار گرفتند و فضا باز شده تا دیگر سرمایه‌های وزنه‌برداری کشور هم فرصت خدمت پیدا کنند.

به گزارش سایت فدراسیون وزنه برداری، زهتاب که در ۹۵ سالگی همچنان با ذوق و شوق از وزنه‌برداری حرف می‌زند، چند توصیه هم برای تیم مدیریتی جدید فدراسیون داشت و گفت: در آموزش زبان انگلیسی به داوران ما کوشا باشید، با نفرات تأثیرگذار وزنه‌برداری دنیا ارتباط دو سویه برقرار کنید. از هم اکنون به این فکر باشید تا وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس علاوه بر پرورش وزنه‌برداران پر امید و افتخارآفرین، نماینده‌ای هم در جمع داوران داشته باشد.

در پایان این دیدار صمیمانه سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی با اهدای لوح تقدیر و هدیه، بیش از نیم قرن خدمت صادقانه و صالحانه محمد زهتاب را ارج نهادند و بار دیگر از او برای خدمت در مسئولیت جدید رخصت گرفتند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی افزود: با توجه به اینکه گردنه زاغه ملایر جزء محور‌های پرتصادف و حادثه خیز استان بشمار می‌آمد که سالانه شاهد تصادفات رخ‌به‌رخ منجر به فوت در این گردنه بودیم، در سال گذشته با استفاده از ظرفیت گروه امانی اداره کل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی (نیوجرسی) به طول ۳/۵ کیلومتر در این گردنه به پایان رسید.

او با اشاره به فرسوده بودن سیستم‌های روشنایی موجود در گردنه زاغه تصریح کرد: به‌منظور ارتقاء ایمنی و رفع خاموشی‌های مکرر، عملیات نوسازی و انتقال سیستم روشنایی به رفوژ وسط در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان قرار گرفت که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۸٪ آماده بهربردای است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: طبق گزارش و آمار پلیس راه استان بعد از نصب نیوجرسی تعداد تصادفات منجر به فوت در گردنه زاغه به صفر رسیده است و این گردنه نیز از نقاط حادثه‌خیز استان خارج شده و هم اکنون جزء گردنه‌های ایمن استان همدان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند