Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا اکبری صبح چهار شنبه در شورای خانواده و جمعیت خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از سال ۱۳۶۵ به مدت ۱۰ سال شاهد سقوط آزاد نرخ باروری در کشور بودیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: برای مقابله با کاهش نرخ جمعیت برنامه‌های ویژه ای در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت‌ها حدود یک ماه است که به صورت جدی آغاز شده است.

اکبری بیان داشت: اکنون نرخ باروری در خراسان شمالی ۲.۲ درصد است.

وی تصریح کرد: آخرین نرخ باروری شهرستان‌ها مربوط به سال ۱۴۰۰ بوده که در شهرستان بجنورد ۲.۴، جاجرم ۱.۷، راز و جرگلان ۲.۷، شیروان ۱.۹، فاروج ۱.۹، گرمه ۲.۱ و مانه و سملقان ۲.۲ است.

کد خبر 5532100

منبع: مهر

کلیدواژه: درمان ناباروری ناباروری فرزند آوری بجنورد راز و جرگلان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه زمین لرزه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا زلزله آلودگی هوا خراسان رضوی مجلس شورای اسلامی آمار کرونا مشهد اردبیل جهرم خراسان شمالی نرخ باروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند

استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و همچنین استان‌های مجاور این استان‌ها شاهد بارش خواهند بود.

به گزارش شفقنا، شدت اصلی بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی، گلستان و شرق مازندران خواهد بود که می‌تواند منجر به وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی شود.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • بورل: ایران و کره شمالی، کشورهایی هستند که بیشترین تحریم‌ها علیه آن‌ها اعمال شده است
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • از این حیوان فقط دو نمونه در جهان باقی مانده
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • دومین جشنواره قلیف‌چال در جاجرم
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی