Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله رئیسی «قانون نظام رتبه‌بندی معلمان» را برای اجرا ابلاغ کرد.رئیس جمهور «قانون نظام رتبه‌بندی معلمان» را برای اجرا به وزارتخانه آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد. ۱۶ اسفند شورای نگهبان لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان را پس از ده سال تایید کرد. بر اساس این قانون، معلمان در ۵ رتبه «آموزشیار معلم»، «مربی معلم»، «استادیار معلم»، «دانشیار معلم» و «استاد معلم» رتبه‌بندی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نکات مهمی که در این مصوبه نهایی شده این است که میزان دریافت حقوق هر شخص با خود شخص سنجیده می‌شود، یعنی درصدهای افزایش هر فرد با حقوق خود فرد است که این موضوع به عدالت نزدیک‌تر است عضو کمیسیون آموزش مجلس در خصوص آخرین طرح رتبه‌بندی معلمان توضیحاتی ارائه کرد. رتبه بندی معلمان به زودی اجرایی می شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: آیین نامه پول سازمان برنامه و بودجه لایحه وزارتخانه رتبه بندی معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟

دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟ معمولا این سوال را والدینی که به دنبال معلم خصوصی برای فرزندان خود هستند از ما می‎پرسند. تعرفه‌ای که برای دستمزد معلم خصوصی مشهد در نظر گرفته شده است، بسته به درس، زمان تدریس و حتی شهری که در آن زندگی می‌کنید، متفاوت است. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در این باره بهتر است که با ما در ادامه همراه باشید. 

دستمزد معلم خصوصی ابتدایی وابسته به چه مواردی است؟

اگر بخواهیم مبلغ دقیقی از دستمزد معلم‎های خصوصی ابتدایی را برای شما ذکر کنیم، بهتر است ک قبل از آن به مواردی که بر این مبلغ تاثیر گذار هستند، بپردازیم. اگر شما هم تمایل دارید به عنوان یک معلم خصوصی در مقطع ابتدایی به کار مشغول شوید، بهتر است که قبل از هر چیز ویژگی‌های زیر را در خودتان تقویت کنید. 

مقطع تحصیلی 

فرزند شما در کدام پایه تحصیلی قرار دارد؟ پایه تحصیلی اول، دوم، سوم یا چهارم و پنجم؟ هر کدام از این مقاطع تحصیلی تعرفه متفاوتی دارند. برای مثال از آنجایی که کلاس اول ابتدایی بسیار چالش برانگیز و دشوار است. قطعا دستمزد بیشتری را دریافت می‎کنند. معلم خصوصی مقطع تحصیلی اول دبستان باید تکنیک‌ها و ترفندهای متفاوتی را به کار اندازد تا کودکی که به تازگی خواندن و نوشتن را آغاز کرده است، به بهترین شکل خود عمل کند. 

دروس ابتدایی

فرزند شما در کدام یک از دروس مقطع ابتدایی نیاز به معلم خصوصی دارد؟ دروس ریاضی، علوم، زبان فارسی، ادبیات، علوم اجتماعی یا قرآن؟ هر کدام از این دروس بسته به سختی که دارند، تعرفه متفاوتی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. تدریس دروسی مثل ریاضی که از سختی بیشتری برخوردار است، قطعا دستمزد بیشتری دارد.

ابزارهای آموزشی

برخی از معلمان در کنار تدریس خصوصی که انجام می‌دهند از وسایل کمک آموزشی دیگری مثل کتاب‌های درسی، جزوات آموزشی، فیلم‌های آموزشی، نرم‌افزارهای آموزشی و … استفاده می‌کنند. این روش به فرزند شما کمک می‌کند تا بعد از کلاس به تمرین بیشتری پرداخته و مطالب را به صورت دقیق فرا گیرد. 

مهارت آموزشی معلم 

برخی از معلمانی که به تدریس خصوصی مقطع ابتدایی مشغول هستند، از مدرک تحصیلی بالایی برخوردار هستند یا این که مهارت‌های آموزشی حل مسئله، تفکر انتقادی، برقراری ارتباط موثر، ارائه مطالب به صورت جذاب و قابل فهم و تدریس به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه را به خوبی فرا گرفته‌اند و در حال حاضر به تدریس خصوصی مقطع ابتدایی به صورت حرفه‌ای می‌پردازند. 

بنابراین معلمی با چنین تجربه و دانش بالایی قطعا دستمزد بیشتری نسبت به دیگر معلمانی که به تدریس خصوصی مشغول هستند، دارد. 

تدریس خصوصی حضوری یا آنلاین؟

 

 

معلم شما به صورت حضوری تدریس خصوصی را برای شما آغاز کرده است یا به صورت آنلاین؟ این که تدریس به صورت حضوری باشد، قطعا دستمزد بیشتری را می‎طلبد؛ چراکه معلم باید مسافتی را طی کند تا به محل تدریس یا منزل شما برسد. با این برخی از دانش آموزان یا والدین تدریس آنلاین را ترجیح می‌دهند. 

سابقه تدریس

برخی از معلمان عمر خود را بر روی تدریس خصوصی گذاشته‌اند و سابقه بسیار بالایی در این زمینه دارند. این معلمان دستمزد بیشتری به نسبت دیگر معلمان دارند. هر چقدر سابقه تدریس بیشتر باشد، دستمزد نیز بیشتر می‌شود. 

 

معرفی 3 وب سایت آموزشی برای دانش آموزان 

در این بخش به معرفی 3 وب سایت می‎پردازیم. این 3 وب سایت پلتفرم‌های آنلاین آموزش هستند که دانش‌آموزان را با معلمان خصوصی در سراسر ایالات متحده متصل می‌کند. این وب سایت به ارائه اطلاعاتی در مورد دستمزد معلم خصوصی ابتدایی در ایالات متحده، لیستی از معلمان خصوصی مجرب و نکاتی برای انتخاب معلم مناسب می‌پردازد. این 3 وب سایت عبارت است از:

وب سایت TutorMe: https://www.tutorme.com/ - TutorMe و سایت Skooli: https://www.skooli.com/ - Skooli وب سایت Wyzant: https://www.wyzant.com/ - Wyzant

 

در ایران هم تعداد زیادی از این وب سایت‌ها وجود دارد که فرزند شما می‌تواند از آن‌ها هم به عنوان ابزارهای کمک آموزشی و هم به عنوان پیدا کردن معلمان مجرب استفاده کند. 

سخن نهایی

دستمزد معلم خصوصی ابتدایی با توجه به این که کدام مقطع تحصیلی را تدریس می‎کند، کدام درس را برای تدریس خصوصی انتخاب کرده است، از چه ابزارهای آموزشی برای تدریس بهتر استفاده می‌کند؟ و از چه مهارت‎های آموزشی و دانش علمی برای تدریس بهتر برخوردار است؟ وابسته است؛ به همین خاطر است که نمی‌توان مبلغ ثابت و معینی را برای هر دستمزد اعلام کرد.  

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

دیگر خبرها

  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا هفته معلم