Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد، رژیم صهیونیستی قبل از سفر رئیس جمهور آمریکا عملیات اعدام میدانی و جنایت‌ها علیه فلسطینی‌ها را افزایش داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به شدت جنایت اعدام رفیق ریاض غنام ۲۰ ساله به دست نیروهای اسرائیلی در شهرک جبع در جنوب جنین را محکوم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنایت جدید بخشی جدایی ناپذیر از قتل‌های روزانه ملت فلسطین است. ما دولت اسرائیل را مسئول مستقیم این جنایت می‌دانیم.

این وزارتخانه اعلام کرد: دولت اسرائیل پیش از سفر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به منطقه عملیات اعدام بیشتر و تعدی‌های بیشتری را علیه ملت فلسطین به راه انداخته است. ما از دیوان کیفری بین المللی می‌خواهیم به مسئولیت‌های خود در پیگرد و محاکمه جنایتکاران جنگی و تسریع در تحقیقات درباره جرایم اشغالگران و شهرک نشینان و صدور حکم جلب قاتلان و خرابکاران عمل کند.

قرار است جو بایدن ۱۳ ماه میلادی جاری به تل آویو و کرانه باختری سفر کند و بعد از آن به عربستان برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين اسراييل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بایدن برای افزایش روحیه رژیم اسرائیل و نخستین واکنش به حمله ایران به تل آویو

رئیس جمهور آمریکا پس از نشست با تیم امنیت ملی خود در تلاش برای افزایش روحیه رژیم اسرائیل اعلام کرد که تعهد واشنگتن نسبت به امنیت اسرائیل در برابر «تهدیدات ایران و نیروهای نیابتی آن» قاطع و مستحکم  است

به گزارش مشرق، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا شنبه شب به وقت محلی در اظهارنظری مداخله جویانه برغم هشدارهای تهران به واشنگتن برای عدم دخالت در پاسخ ایران به حمله رژیم سرائیل به کنسولگری اش در دمشق سوریه اعلام کرد: «من به تازگی با تیم امنیت ملی خود برای اطلاع از حملات ایران علیه اسرائیل ملاقات کردم. تعهد ما نسبت به امنیت اسرائیل در برابر تهدیدات ایران و نیروهای نیابتی آن، قاطع و مستحکم است.»

دیگر خبرها

  • چرا "بایدن" نمی خواهد ایران و اسرائیل درگیر جنگ شوند؟
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه/حمله حزب الله به تیپ گولانی در مرز لبنان/ شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر رسید
  • رژیم اشغالگر ۴۰۰ تن را در بیمارستان الشفاء اعدام کرد
  • همدستی در جنایت در غزه برای بایدن گران تمام شد
  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟
  • کارشناس صهیونیست: ایران پیش از رسیدن موشک‌هایش پیروز شد
  • کمیته‌های مقاومت فلسطین: دفاع از خود، حق مسلم ایران است
  • کمیته‌های مقاومت در فلسطین پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی را تبریک گفت
  • تلاش دوباه بایدن برای دلگرمی و افزایش روحیه رژیم اسرائیل در برابر حمله ایران
  • تلاش بایدن برای افزایش روحیه رژیم اسرائیل و نخستین واکنش به حمله ایران به تل آویو