Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر منامه بحرین در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا، در پایان مسابقات صبح، احمدرضا محسن نژاد در وزن 60 کیلوگرم، سید دانیال سهرابی در وزن 67 کیلوگرم، امیر عبدی در وزن 72 کیلوگرم، علیرضا مُمهمدی در وزن 82 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و امیررضا اکبری در وزن 97 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم احمدرضا محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور با نتیجه 10 بر صفر یاسوهیتو موری از ژاپن را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر 7 از سد دوژان اوتیپکالیف از قزاقستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. محسن نژاد در این دیدار به مصاف آکیل سلیمان اف از قرقیزستان می رود.

در وزن 67کیلوگرم دانیال سهرابی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر 2 مقابل ایمور تمیربکوف از قرقیزستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 4 بر صفر و ضربه فنی الیاسجان عبدی نظراف از ازبکستان را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. سهرابی در دیدار پایانی با عزیز گاسیموف از قزاقستان مبارزه می کند.

در وزن 72کیلوگرم امیرعبدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر هسی تونگ از چین تایپه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر تمیرلان کاراتای از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. عبدی در این دیدار به مصاف ارلان مارس اولو از قرقیزستان می رود.

در وزن 82کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر 1 مقابل داهیا از هند به برتری رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 13 بر 2 مقابل رئون کاکه گاوا از ژاپن پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. عبدی برای کسب مدال طلا با بکزات اورانکول اولو از قرقیزستان کشتی می گیرد.

در وزن 97کیلوگرم امیررضا اکبری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر مقابل ساناد السیبیانی از عربستان سعودی پیروز شد و در دور بعد و مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر صفر مقابل نورانمبت رایمالی اولو از قرقیزستان مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. اکبری در این دیدار به مصاف ناریندر قیما از هند می رود.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت 18:30 امروز به وقت ایران برگزار می شود.

در روز نخست این رقابت ها نیز آرش نگهداری، ایمان محمدی، و فردین هدایتی در اوزان 55، 60 و 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، مسعود کاووسی در وزن 77 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و علیرضا عابدی درزی در وزن 87 کیلوگرم به مدال برنز رسید.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی پس از استراحت در دور اول دیدار فینال راه یافت دور دوم با نتیجه مرحله نیمه نهایی نتیجه 10 بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا/ ده‌بزرگی در رده‌بندی

مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد که در پایان مسابقات نوبت صبح، ۴ نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و یک نماینده راهی دیدار رده بندی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان مسابقات مقدماتی سعید اسماعیلی در وزن 67 کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم، رسول گرمسیری در وزن 82 کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و امیررضا ده بزرگی در وزن 60 کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت.

شایگان: حسن یزدانی از اول اردیبهشت به تشک کشتی برمی‌گردد




نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه 8 بر 5 از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل ژولامان شارشنبیکوف قهرمان دنیا از قرقیزستان با نتیجه 11 بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 67 کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. اسماعیلی در دیدار پایانی با رازاک بیشیکیف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. رستمی در این دیدار به مصاف شینگو هارادا از ژاپن می‌رود.

دروزن 82 کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 7 بر 7 از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. گرمسیری در دیدار پایانی با تایزو یوشیدا از ژاپن سرشاخ می‌شود.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره جنوبی با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. ساروی در این دیدار با یوسوف ماتسی اف از قزاقستان مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • شاهکار فرنگی‌کاران؛ صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • ۴ فینالیست ایران در روز دوم کشتی فرنگی آسیا
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا/ ده‌بزرگی در رده‌بندی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| ساروی، گرمسیری، رستمی و اسماعیلی به فینال رسیدند
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ 3 ایرانی در فینال، 2 نفر در رده‌بندی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ سه طلا در انتظار شاگردان رنگرز
  • صعود سه فرنگی‌کار کشورمان به فینال آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا|۵ ملی‌پوش ایران راهی نیمه نهایی شدند