Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@23:32:17 GMT

قیمت مصوب رب گوجه فرنگی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۵۷۲۱

قیمت مصوب رب گوجه فرنگی اعلام شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به سازمان حمایت با افزایش قیمت رب گوجه فرنگی به ۴۵ هزار تومان موافقت کرد؛ پیش از این قیمت هر قوطی رب گوجه فرنگی ۸۰۰ گرمی ۳۵ تا ۳۹ هزار تومان بود.

به گزارش مشرق، متن نامه عباس عسکرزاده معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی به صدیف بیک زاده سرپرست سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به شرح زیر است:

احتراماً پیرو نامه شماره ۲۲۲۸۴/۵۰۰/۱۴۰۱ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ در خصوص موضوع تعیین قیمت رب گوجه فرنگی به استناد مصوبه بیست و نهمین جلسه ستاد تنظیم بازار کشور و همچنین با توجه به جلسات برگزار شده با تولید کنندگان عمده و سندیکای صنایع کنسرو ایران، با در نظر گرفتن افزایش هزینه‌های تولید، با افزایش قیمت مصرف کننده رب گوجه فرنگی در چارچوب ضوابط و مقررات آن سازمان موافقت می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا ضمن ارسال نامه شماره ۴۶۵۳/ س مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ سندیکای صنایع کنسرو ایران در خصوص قیمت مصرف کننده (۴۵۰۰۰۰ ریال)، خواهشمند است در راستای حفظ آرامش بازار و تداوم عرضه کالا مقرر فرمائید با قید فوریت اقدامات لازم مبذول گردد.

پیش از این قیمت هر قوطی رب گوجه فرنگی ۸۰۰ گرمی ۳۵ تا ۳۹ هزار تومان بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ستاد تنظیم بازار رب گوجه قیمت خوراکی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رب گوجه فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید

تولید پتروشیمی غدیر در سال ۱۴۰۲ به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید و افزایش ۳۲ درصدی درآمد شرکت نسبت به سال ۱۴۰۱ ثبت شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی غدیر، این شرکت پس از ثبت رکورد بی‌سابقه تولید به مقدار ۱۱۰ درصد ظرفیت اسمی در سال ۱۴۰۱، پارسال نیز موفق به ثبت رکورد تولید با بیش از ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی شد.

همچنین پتروشیمی غدیر با درآمدزایی ۴,۵۹۱ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ و افزایش ۳۲ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ توانسته مقدار سود خالص و فروش این شرکت را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد.

جلوگیری از ارزبری ۱۰۰ میلیون دلاری با اتکا به توان داخل از موفقیت‌های شرکت پتروشیمی غدیر است که می‌تواند در آینده کمک شایانی به افزایش درآمد و سودآوری این شرکت داشته باشد.

کاهش مصرف انرژی، ثبت بالاترین رکورد تولید در تولید وینیل کلراید مونومر (VCM) و پلی وینیل کلراید (PVC)، فروش با نرخی بیش از نرخ جهانی، ایجاد تنوع در سبد محصولات از ۲ به ۶ محصول، افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی خوراک از ۱۰ به ۲۷ هزار تن، تولید تجاری گرید S۷۰ و S۷۰ medical، ثبت شاخص بهره‌وری تولید به مقدار ۲۰۳ تن به ازای هرنفر، افزایش میانگین ظرفیت دریافتی کلر و اهتمام ویژه برای راه‌اندازی طرح‌های VCM۲، کلرآلکالی و غدیر ۲ از دیگر دستاوردهای شرکت پتروشیمی غدیر در سال ۱۴۰۲ بوده است.

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت شاهین کارکرده در بازار
  • تولید ۴۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان بوشهر
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی!
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی با کمک به رژیم صهیونیستی! + فیلم
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند