Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@07:38:30 GMT

(عکس) کارگردان «یاغی» در اردوی تیم ملی کشتی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۵۹۱۷

(عکس) کارگردان «یاغی» در اردوی تیم ملی کشتی

محمد کارت کارگردان سریال یاغی که داستان یک کشتی‌گیر نوجوان را روایت می‌کند، صبح امروز با حضور در فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر دیدار و گفتگو کرد.

محمدکارت که کارگردانی فیلم سینمایی شنای پروانه را در کارنامه خود دارد، در دیدار با رئیس فدراسیون کشتی در مورد حواشی و فضای رسانه‌ای سریال یاغی که این روز‌ها مورد توجه و علاقه مردم و جامعه کشتی قرار گرفته است، صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز با قدردانی از زحمات محمد کارت و گروه همکار او در ساخت سریال یاغی، توجه به ورزش ملی کشور را یک امر مهم دانست و گفت: اگر بتوانیم قهرمان سازی خوبی در فضای سریال و فیلم سینمایی در کشتی داشته باشیم، نتیجه آن حضور گسترده نوجوانان و جوانان علاقمند به سالن‌های کشتی است و هرچه کمیت کشتی گیران بالا برود، می‌توانیم شاهد درخشش چهره‌ها و ظهور استعداد‌های بیشتری در کشتی باشیم.

وی تصریح کرد: کشتی برند ورزش ایران در جهان است و بعنوان یک ورزشی که ریشه در تاریخ، فرهنگ و مذهب این کشور دارد، جزئی از میراث فرهنگی ما محسوب می‌شود که باید در حفظ و انتقال آن به نسل بعدی کوشا باشیم.

دبیر خاطرنشان کرد: هرچه بیشتر بتوانیم کشتی را در رسانه‌ها بالا ببریم، در نهایت ورزش ایران سود آن را خواهد برد، چراکه این پتانسیل در کشتی وجود دارد که بتواند در رقابت‌های المپیک و جهانی بیش از پیش برای کشورمان افتخارآفرین باشد.

در ادامه محمد کارت و علیرضا دبیر در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یافتند و پس از بازدید از امکانات این مجموعه، به دیدار اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان که اردوی آن‌ها در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در حال برگزاری است رفتند.

محمد کارت در بین کشتی گیران فرنگی کار در مورد هدف خود از ساخت سریال یاغی، گفت: فقط می‌خواستم که مسیر سختی را که یک کشتی گیر برای رسیدن به موفقیت و کسب مدال، آن هم در شرایط سخت جامعه از نظر اقتصادی طی می‌کند و همچنین همت بالا، زحمت، تلاش و رشادت‌هایی که در این مسیر طولانی دارد را، به مردم نشان دهم و در قسمت‌های آینده، این سریال کامل‌تر و جذاب‌تر خواهد شد، و در آینده به صورت کامل و جامع در مورد ساخت این سریال با رسانه‌ها گفتگو خواهم کرد.

کارت همچنین با حضور در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی، با ملی پوشان تیم‌های کشتی آزاد جوانان و نوجوانان و فرنگی نوجوانان نیز دیدار کرد و در پایان با قدردانی از مجموعه فدراسیون کشتی و زحمات کشتی گیران ملی پوش، برای آن‌ها در رقابت‌های جهانی پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: یاغی محمد کارت علیرضا دبیر کشتی فدراسیون کشتی سریال یاغی محمد کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت

اردوی تیم ملی کشتی آزاد از دو روز دیگر شروع می شود.

طرفداری | هشتمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۵ اردیبهشت آغاز می‌شود.

هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

پس از کناره‌گیری احسان لشگری از مربیگری تیم ملی کشتی آزاد، احسان امینی مربی سابق تیم ملی که پس از مدت کمی همکاری با محسن کاوه از مربیگری تیم ملی کنار کشیده بود، بار دیگر به جمع کادر فنی تیم ملی اضافه شد.

همچنین کامران قاسمپور که قرار است به وزن ۸۶ کیلوگرم برود، اینبار نیز در وزن ۹۷ کیلوگرم به تیم ملی دعوت شده است و حسن یزدانی نیز پس از مدت‌ها دوری از تمرینات به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) مهدی ویسی (مازندران) میلاد والی زاده (مازندران)
۶۱ کیلوگرم: یاسین رضایی (مازندران) رضا مومنی (مازندران) محمدرضا اسدی (تهران)
۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد (مازندران) عباس ابراهیم زاده (مازندران) آرمین حبیب زاده (مازندران)
۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (مازندران) ابراهیم الهی (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: یونس امامی (تهران) حسین محمدآقایی (البرز) امیرحسین حسینی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) عادل پناهیان (مازندران)
۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) هادی وفایی پور (همدان)
۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور (مازندران) مبین عظیمی (کردستان)
۹۷ کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا (تهران) کامران قاسم پور (مازندران) مهدی حاجیلوئیان (همدان)
۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) رضا چراغی (مازندران) مرتضی جان محمدی (آذربایجان شرقی)
سرمربی: محسن کاوه
مربیان: مهدی تقوی – احسان امینی – رضا افضلی – اباذر اسلامی- مهدی قاسمی جو

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • عکس| طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان یاغی
  • اتفاق عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • حضور طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان سریال یاغی
  • طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان یاغی | عکس