Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@03:33:42 GMT

آخرین وضعیت درمانی آیت الله ناصری از زبان فرزندش

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۶۹۷۱

آخرین وضعیت درمانی آیت الله ناصری از زبان فرزندش

حجت‌الاسلام جعفر ناصری فرزند استاد اخلاق آیت‌الله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت عمومی آیت‌الله ناصری اظهار کرد: در پی شکستگی که در استخوان ران آیت‌الله ناصری ایجاد شد، وی تحت عمل جراحی قرار گرفت که این عمل بسیار موفقیت‌آمیز بود و به لطف خدا آن مرحله را رد کردند.

وی افزود: بعد از این عمل، یک مقدار ریه ایشان درگیر شد که در حال حاضر بهترین پزشکان متخصص مشغول درمان هستند و روند درمانی در حال طی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری با بیان اینکه ایشان همیشه مردم را دعا می‌کنند، عنوان کرد: حال آیت‌الله ناصری نسبتا خوب و رو به بهبود بوده و در حال طی دوران نقاهت عمل قبلی هستند.

فرزند آیت‌الله ناصری با اشاره به انتقال آیت‌الله ناصری از قم به اصفهان، گفت: در قم عمل اول به خوبی صورت گرفت و برای درمان ریه که عفونت پیدا کرده بود و چون از قبل هم پزشکان متخصص ایشان را معالجه کرده‌اند؛ بنابراین بعد از مشورت با پزشکان برای درمان عفونت ریه ایشان را به اصفهان انتقال دادیم که در حال حاضر هم مشکل حادی ندارند.

وی افزود: آیت‌الله ناصری دست به آسمان همیشه برای ملت دعا کردند و ایشان عشق مجسم به آقا بقیه‌الله هستند و و از مردم هم می‌خواهیم که برای سلامت ایشان دعاکنند.

 

به گزارش فارس، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان نیز امروز با حضور در یکی از بیمارستان‌های اصفهان از آیت‌الله ناصری عیادت کرد.

امام جمعه اصفهان در این عیادت از نزدیک در جریان فعالیت‌های درمانی صورت گرفته  قرار گرفت و پیگیر فعالیت‌های درمانی بعدی و روند سلامتی آیت‌الله ناصری شد و از مردم خواست برای بهبودی و سلامتی ایشان دعا کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایت الله ناصری استاد اخلاق بیماری آیت الله ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از آرزوی روحانی جوان برای فرزندش تا اهمیت خوشتیپ بودن یک روحانی

دریافت 19 MB کد خبر 6057907

دیگر خبرها

  • از آرزوی روحانی جوان برای فرزندش تا اهمیت خوشتیپ بودن یک روحانی
  • آخرین وضعیت مصطفی تاج زاده در زندان از زبان وکلیش
  • آخرین وضعیت عبدالله مومنی در زندان از زبان وکیل او /درخواست داده ایم در نوروز کنار همسرش که مبتلا به سرطان است، باشد
  • تابلوهای محلات نوسازی شود | تشریح وضعیت محله مجیدیه از زبان عضو شورا
  • ویژگی‌های آیت‌الله ری‌شهری از زبان حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی
  • وضعیت مصدومیت کاپیتان تیم ملی فوتسال از زبان پزشک تیم ملی
  • آخرین وضعیت عمره از زبان وزیر ارشاد
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد از زبان پدرش
  • آخرین وضعیت تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ از زبان معاون درمان وزارت بهداشت
  • وضعیت مراکز درمانی خصوصی در تعطیلات نوروزی