Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتاق اصناف ایران اعلام کرد که موارد رسیدگی به تراکنش‌های بانکی برای عملکرد سال ۱۳۹۹ توسط ادارات امور مالیاتی و مراجع حل اختلاف مالیاتی از سوی سازمان امور مالیاتی ابلاغ شد.

به گزارش ایران اکونومیست، اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: موارد رسیدگی به تراکنش‌های بانکی برای عملکرد سال ۱۳۹۹ توسط ادارات امور مالیاتی و مراجع حل اختلاف مالیاتی از سوی سازمان امور مالیاتی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحوه بررسی و رسیدگی به اطلاعات پولی و مالی واصله از جمله تراکنش‌های بانکی، با توجه به آرای متعدد صادره از سوی شعب دیوان عدالت اداری و همچنین شورای عالی مالیاتی در نقض آرای هیات‌های حل اختلاف مالیاتی و با توجه به نارضایتی‌های ایجاد شده در نحوه عملکرد ادارات مالیاتی در رسیدگی به تراکنش‌های بانکی ابلاغ شد.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: تراکنش بانکی ، اتاق اصناف ایران ، سازمان امور مالیاتی ، دیوان عدالت اداری ، شورای عالی مالیاتی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تراکنش بانکی اتاق اصناف ایران سازمان امور مالیاتی دیوان عدالت اداری شورای عالی مالیاتی رسیدگی به تراکنش های بانکی امور مالیاتی ابلاغ شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال پرونده مالیاتی بیش از ۲۰ شرکت به استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما قزوین؛موسوی صانع تعداد پرونده‌های مالیاتی در دیگر استان‌ها را ۵۸ فقره اعلام کرد که ۲۱ مورد آن به استان قزوین انتقال یافته است.
وی اضافه کرد: از این تعداد، برای ۱۲ پرونده هم مکاتبه انتقال انجام شده که در استان مبدا در دست بررسی است.
مدیرکل امور مالیاتی افزود: با انتقال ۱۱ پرونده به صورت قانونی مخالفت شده چراکه فعالیت عمده این شرکت‌ها در استان‌های مبدا است.
موسوی گفت: ۱۴ پرونده مالیاتی هم در انتظار صدور مجوز از سوی ستاد سازمان امور مالیاتی است.
مدیرکل امور مالیاتی تاکید کرد: پرونده مالیاتی لاینحل نداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقال پرونده مالیاتی بیش از ۲۰ شرکت به استان قزوین
  • صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
  • نرخ جدید مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد
  • رسیدگی فوری و ابلاغ ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید | سخنگوی دولت خبر داد؛ افزایش جریمه رانندگی تصویب شد
  • وصول بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار مالیاتی
  • وصول بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار ملیاتی
  • وصل بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار ملیاتی
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج به شبکه بانکی/ تخلفات وام ازدواج را گزارش دهید