Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فردیناندو دی‌جورجی، سرمربی تیم والیبال ایتالیا پیش از دیدار مقابل تیم ملی ایران اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی پیش رو داریم. برای این‌که ۲ تیم ایران و ایتالیا هنگام بازی حملات متنوع و نگرش خوبی دارند و هر ۲ تیم خوب هستند.

وی با بیان این‌که بازی سختی مقابل ایران داریم، گفت: بازی سختی هم برای ما و هم برای ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی قبلی ایران بسیار بسیار خوب بود و ایران مقابل لهستان عالی بازی کرد. مسابقه‌ای بود که بیش از ۲ ساعت و نیم طول کشید.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا تصریح کرد: آماده‌ایم. سعی می‌کنیم مقابل ایران والیبال را به بهترین شکل ممکن بازی کنیم. برای اینکه صعودمان به دور نهایی مسجل شود. برای ایتالیا مهم است که در بین هشت تیم بالای جدول باشیم. ازسوی دیگر مسابقه با ایران برایمان مهم است که بهترین شکل برای دور نهایی آماده شویم.

دی‌جورجی درباره هفته‌های اول و دوم لیگ ملت‌ها گفت: مسابقات خوبی تاکنون برگزار شده است. هفته اول مسابقات تجربه خوبی برای تیم ایتالیا بود. از تیمی متفاوت بهره بردیم که بازیکنان جوانی داشت و فقط نتیجه یک بازی مقابل فرانسه را واگذار کردیم. اما در مجموع هفته خوبی بود.

وی ادامه داد: در هفته دوم و در فیلیپین نیز با همین ترکیب جوان بازی کردیم و حالا فقط زایتسف و روسو به تیم اضافه شدند. سعی داریم به آماده‌سازی تیم خود ادامه دهیم چرا که این موضوع در هفته پایانی اهمیت زیادی دارد.

‌تیم ملی والیبال ایران که در نخستین روز هفته سوم موفق به شکست سه بر دو لهستان شد، از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه فردا (پنج‌شنبه ۱۶ تیر) در دهمین بازی خود در این مسابقات به مصاف ایتالیا می‌رود.

منبع: فدراسیون والیبال برچسب‌ها ایتالیا لهستان تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایتالیا لهستان تیم ملی والیبال ایتالیا لهستان تیم ملی والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم

به گزارش خبرگزاری مهر، خوزه اوناسیو لوپز سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: ما می‌دانیم مقابل چه تیم بزرگ و با کیفیتی می‌خواهیم بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی گفت: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است، آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

کد خبر 6088384 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است