Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر نیکزاد در نشست با دهیاران شهرستان چهاربرج  گفت: هر مشکل و مساله‌ای در چهار چوب قانون و مقررات قابل حل است و باید در بازنگری طرح هادی مسایل و مشکلات روستا ها حل شود.

او با بیان اینکه توسعه روستا ها خواسته روستاییان است، گفت: هنر ما این است که در بازنگری طرح هادی مشکلات پیش‌ رو در توسعه روستا را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیکزاد گفت: مشاهده می‌ شود که با ستاره‌ دار کردن طرح هادی در برخی روستا ها مانع توسعه آن می‌ شوند که می‌ خواهم با دقت بیشتر این مسایل حل شود.

او با اشاره به اهمیت تامین مسکن و شرایط مناسب برای زندگی روستایی گفت: افزایش محدوده روستایی و اجرای طرح هادی بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد و هر چه امکانات رفاهی در روستا ها مهیا شود زمینه اشتغال و درآمد پایدار نیز افزایش خواهد یافت.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می گوید: بدلیل کوچک بودن محدوده روستا ها، برخی از اهالی مناطق روستایی مجبور به تامین مسکن و ساخت و ساز در خارج از محدوده می شوند که بدلیل غیر قانونی بودن اعطای انشعابات آب، برق و گاز علاوه بر خود دستگاه‌ های خدمات رسان و دهیاران را نیز با مشکل مواجه می کنند و به صراحت می گوییم که مبنای ساخت و ساز در محدوده روستا تابع ضوابط و قوانین طرح هادی و محدوده روستاست.

بازدید از روستای «ارمناک سفلی» بخش مرکزی میاندوآب و سفر به شهرستان‌ های تازه تاسیس چهاربرج و باروق و حضور در روستاهای «باش‌بلاغ» و «نادرگلی» باروق، روستای «کردکندی» و «اسلام‌آباد» چهاربرج و نشست با دهیاران این شهرستان‌ ها از دیگر برنامه‌ های «نیکزاد» در این سفر بود.

در این سفر مهدی عیسی‌ زاده نماینده شهرستان‌ های میاندوآب، چهاربرج و باروق ، مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی و جمعی از مسوولان محلی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را همراهی کردند.  

میاندوآب، چهاربرج و باروق دارای ۱۹۹ روستا هستند که حدود ۴۰ درصد واحد های روستایی این شهرستان‌ ها مقاوم سازی شده‌ است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب نماینده مجلس طرح هادی محدوده روستا طرح هادی روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد

سیدزاهدین چشمه خاور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به علت عملیات راهسازی در محور ایلام - صالح آباد، حد فاصل کیلومتر ۱۲ تا ۱۴ (محدوده پل رانشی تا سه راه چم آب) از مورخ ۱۴۰۳/۲/۲ به مدت ۳ ماه، جاده از ۴ خطه به ۲ خطه تبدیل می‌شود.

وی بیان کرد: رانندگان تقاضا می‌شود جهت تسهیل در عملیات راهسازی و رعایت نکات ایمنی با عوامل راهداری و پلیس راه نهایت همکاری را داشته باشند و به هنگام رانندگی در این محدوده احتیاط بیشتری کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند

کد خبر 6084009

دیگر خبرها

  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به شهرهای کشور
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • بازدیدمدیر بنیاد مسکن همدان از اراضی ملی
  • بازدیدمدیر بنیاد مسکن همدان از اراضی ملی مجاور خط محدوده طرح هادی جهت تامین زمین موردنیاز توسعه روستا‌ها
  • صدور پنج هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در ایلام
  • افتتاح ۳ طرح هادی و آسفالت راه روستایی در شهرستان فومن