Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@01:27:17 GMT

تکریم از ۱۲۰ خانواده شهید استان قم

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۸۵۸۷

تکریم از ۱۲۰ خانواده شهید استان قم

مسئولان استان قم و شخصیت‌های حوزوی در راستای برگزاری کنگره ۶۰۹۰ شهید استان، با حضور در منازل ۱۲۰ خانواده شهید و اهدای تابلو فرش منقش به تصویر شهیدشان، از آن‌ها تکریم کردند.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در دومین مرحله از نهضت دیدار با خانواده‌های معظم شهدای استان قم، ۱۲۰ خانواده شهید امروز با اهدای تابلو فرش منقش به تصویر شهیدشان تکریم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید حسین مالکی نژاد، با بیان اینکه اگر در هر زمینه‌ای مسئولیتی داریم، باید در راستای ادای دینی که شهدا بر گردن ما دارند عمل کنیم، عنوان کرد: وظیفه‌ای که شهدا بر عهده ما گذاشته‌اند وظیفه سنگینی است.

وی با بیان اینکه دشمن در شرایط امروز ساکت ننشسته و درحال اجرایی کردن توطئه‌های خود است، بیان کرد:ما مقابل حرکت دشمن، باید آرمان و سیره شهدا و شهادت را برای جوانان در جامعه تعریف و تبیین کنیم و ستاد کنگره ملی شهدای استان قم به لطف خداوند متعال در مورد وصیت‌نامه و سیره شهدا، اقدامات و تولیدات خوبی داشته که همگی نشان دهنده شجاعت، اخلاص و مردم‌داری شهدا است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند تا از ورزشکاران و هنرمندان خارجی برای جوانان ما الگوسازی کند و ما باید سیره زندگانی شهدا را به عنوان یک الگو برای نسل جوان معرفی کنیم که این وظیفه همه ما است و، چون خود شهدا زنده هستند، ان شا الله در این راه کمک خواهند کرد.

آیت‌الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه نیز در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان حسن و محسن میکاری اظهار کرد: شهدا در دامان مادران و پدرانی بزرگ شده‌اند که این جوانان عزیز را به این صورت متدین و ایثارگر تربیت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر پدران مومن و مادران فداکار نبودند، رشادت‌ها و جانفشانی شهدا نیز نبود، افزود: ما قدردان والدینی هستیم که این اولاد صالح را تربیت کردند و پدران و مادران معظم شهدا بعداز شهادت فرزندان‌شان باید این مسیر درست را ادامه دهند.

این دیدار‌ها با حضور برخی مسئولان استانی، نمایندگان ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) صورت می‌گیرد.

گفتنی است اجلاسیه اصلی کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم، ۲۷ آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد و دیدار مسئولان استان با خانواده شهدا به‌عنوان یکی از برنامه‌های این کنگره از ۵ تیرماه ۱۴۰۱ درحال دنبال شدن است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنگره ملی شهدای استان قم دیدار با خانواده شهدا استان قم خانواده شهید استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح پنج شنبه در نشست مسئولان استان بوشهر با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: سال گذشته و امسال، تمرکز فعالیت‌های ترویجی در حوزه ایثار و شهادت در استان بوشهر، در مدارس و دانشگاه‌ها است.

وی افزود: پارسال با اقداماتی که آموزش و پرورش با همکاری سپاه انجام داد، حال و هوای مدارس و دانشگاه‌ها به سمت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت رفت و در ۶۰ مدرسه شهر بوشهر میزبان شهدای گمنام بودیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در بسیاری از مدارس استان بوشهر، مراسم یادواره شهدای دانش آموزی و شهدای فرهنگی با کیفیت مطلوبی برگزار شد که امسال نیز تداوم دارد.

محمدی زاده با بیان اینکه، مقام معظم رهبری بر تجلیل از همسران شهدا تاکید دارند گفت: این مهم در استان بوشهر، جز اولویت‌ها است و برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به جایگاه آزادگان ابراز داشت: سال گذشته، آزادگانی که در رژیم منحوس پهلوی شکنجه شدند، تجلیل شدند و امسال این موضوع با شتاب بیشتری ادامه دارد.

استاندار بوشهر در ارتباط با واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: باید تا پایان امسال واگذاری زمین به تمام فرزندان و همسران شهدا و نهایتاً ایثارگران با دقت و حساسیت انجام شود.

وی اضافه کرد: در استان، کارهای خوبی در واگذاری زمین انجام شده و باید شتاب بیشتری به موضوع داده شود.

محمدی زاده تصریح کرد: به اندازه کافی زمین در استان بوشهر داریم که به شهرها الحاق شده و مشکلی در واگذاری زمین نداریم.

وی با بیان اینکه به حوزه‌های هنری ماندگار در عرصه ایثار و شهادت، کمتر پرداخته شده گفت: مردان بزرگی مثل شهید ماهینی، شهید ستاری، شهید دوران، شهید یاسینی، شهید بابایی و شهید مهدوی و شهید حمایتی و …از شهدای شاخصی هستند که باید در سطح ملی معرفی شوند.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه به نوکری کردن خانواده شهدا افتخار می‌کنیم خاطر نشان کرد: مدیران استان بوشهر، همواره قدردان شهدا هستند و هر کاری برای این خانواده شهدا کنیم، باز هم کم است.

کد خبر 6081719

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند