Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:06:05 GMT

دجورجی: تیم ملی والیبال ایران عالی بازی کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۸۸۱۳

دجورجی: تیم ملی والیبال ایران عالی بازی کرد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از سایت فدراسیون والیبال، فردیناندو‌ دجورجی پیش از دیدار مقابل تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی پیش رو داریم. برای این‌که دو تیم ایران و ایتالیا هنگام بازی، حملات متنوع و نگرش خوبی دارند و هر دو تیم خوب هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا با بیان این‌که بازی سختی مقابل ایران داریم، گفت: بازی سختی هم برای ما و هم برای ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی قبلی ایران بسیار بسیار خوب بود و ایران مقابل لهستان عالی بازی کرد. مسابقه‌ای بود که بیش از دو ساعت و نیم طول کشید.

دجورجی تصریح کرد: سعی می‌کنیم مقابل ایران والیبال را به بهترین شکل ممکن بازی کنیم. برای اینکه صعودمان به دور نهایی مسجل شود. برای ایتالیا مهم است که در بین 8 تیم بالای جدول باشیم. ازسوی دیگر مسابقه با ایران برایمان مهم است که بهترین شکل برای دور نهایی آماده شویم.

وی درباره هفته‌های اول و دوم لیگ ملت‌ها گفت: مسابقات خوبی تاکنون برگزار شده است. هفته اول مسابقات تجربه خوبی برای تیم ایتالیا بود. از تیمی متفاوت بهره بردیم که بازیکنان جوانی داشت و فقط نتیجه یک بازی مقابل فرانسه را واگذار کردیم. اما در مجموع هفته خوبی بود.

او ادامه داد: در هفته دوم و در فیلیپین نیز با همین ترکیب جوان بازی کردیم و حالا فقط زایتسف و روسو به تیم اضافه شدند. سعی داریم به آماده‌سازی تیم خود ادامه دهیم چرا که این موضوع در هفته پایانی اهمیت زیادی دارد.

‌تیم ملی والیبال ایران که در نخستین روز هفته سوم موفق به شکست 3 بر 2 لهستان شد، از ساعت 16:30 فردا (پنج‌شنبه 16 تیر) در دهمین بازی خود در این مسابقات به مصاف ایتالیا می‌رود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم والیبال تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز در بدو ورود به ایران گفت: وقتی سال ۲۰۱۴ به ایران آمدم متوجه شدم که والیبال برای ایرانی‌ها چقدر مهم است، می‌دانم که مردم ایران چقدر عاشق والیبال هستند و این رشته ورزشی در حال رشد کردن است.   سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: امیدوارم که در کنار کادرفنی و بازیکنان نقشم را برای پیشرفت والیبال ایران به خوبی اجرا کنم، برای همین بسیار هیجان زده هستم.   پائز گفت: می‌دانم که عملکرد تیم ملی برای مردم ایران بسیار مهم است، اینکه چه بازیکنی دعوت می‌شود؟ مربی چه کسی است؟ با این حال من روی کارم تمرکز می‌کنم چون کاری که باید در لیگ ملت‌های والیبال انجام دهیم مهم است، ما هدف بزرگی داریم و امیدوارم مردم این را درک کنند.   وی افزود: خیلی خوشحالم که در ایران هستم و امیدوارم تابستان خوبی داشته باشیم و به حضورمان در پاریس منجر شود، از حمایت مردم تشکر می‌کنم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد