Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 19 MB

سازمان اطلاعات سپاه اعلام کرد: این دیپلمات‌ها در حال جاسوسی و نمونه‌برداری از خاک کشورمان در یک منطقه ممنوعه - که رزمایش نیروی هوا فضای سپاه در آن انجام شده - شناسایی و دستگیر شدند.

منطقه‌ای که این دیپلمات‌های جاسوس در هنگام نمونه‌برداری از خاک آن دستگیر شدند در کویر مرکزی ایران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سفیر انگلیس نیز از افرادی است که با خانواده به عنوان گردشگر به کویر شهداد رفته اما آنگونه که تصاویر ثبت شده نشان می دهد این فرد به دنبال نمونه‎برداری از خاک این منطقه بوده است.

این فرد بعد از عذرخواهی از کشور اخراج می‎شود.

کد خبر 688827 برچسب‌ها ایران و انگلیس انگلیس جاسوسی دفاع - موشک اطلاعات سپاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و انگلیس انگلیس جاسوسی دفاع موشک اطلاعات سپاه نمونه برداری از خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت

 دیوید کامرون وزیرخارجه انگلیس در نخستین سفرش به قرقیزستان و در دیدار با همتای قرقیزی خود مدعی شد که این کشور شرکای تحت رهبری چین در حوزه اقتصادی دارد و بیشکک باید حق انتخاب شریکان را داشته باشد.

به گزارش روز سه‌شنبه سرویس اخبار آسیای میانه، دیوید کامرون این موضوع را در یک نشست توجیهی پس از دیدار با جنبیک کولوبایف، وزیر امور خارجه جمهوری قرقیزستان مطرح کرد.

کامرون خاطرنشان کرد که قرقیزستان شرکای تحت رهبری چین در حوزه اقتصادی دارد و این کشور باید حق انتخاب شرکا را داشته باشد. وی افزود: در دیدار امروز با رئیس جمهوری قرقیزستان، همکاری‌های دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و فرصت‌هایی برای توسعه آن وجود دارد.

کامرون با تاکید بر اینکه قرقیزستان از نظر منابع آبی غنی است، تصریح کرد: حمایت از پروژه‌های زیست محیطی در مواجهه با تغییرات اقلیمی ضروری است و در این راستا انگلیس صندوق سرمایه‌گذاری برای حمایت از مشاغل متوسط و کوچک ایجاد خواهد کرد.

وی همچنین به همکاری با قرقیزستان در زمینه سرمایه‌گذاری خصوصی اشاره کرد و گفت که شرکت‌های انگلیسی در ساخت ورزشگاه بیشکک مشارکت دارند.

این اولین سفر وزیر خارجه انگلیس به قرقیزستان است. در این سفر دیوید کامرون با صادیر جپاروف رئیس جمهوری قرقیزستان نیز دیدار کرد.

به گفته تارنمای ریاست‌جمهوری قرقیزستان، گفتگو بین طرفین در مورد چشم‌انداز همکاری‌های دوجانبه قرقیزستان و انگلیس از جمله در حوزه‌های سیاسی، تجاری، اقتصادی، سرمایه گذاری، انرژی و حمل و نقل صورت گرفت.

علاوه بر این، امکان گسترش تعاملات دو کشور در زمینه مسائل آموزشی و مهاجرت کاری فصلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. صادیر جپاروف و دیوید کامرون موضوعات جاری در دستور کار منطقه‌ای و بین المللی را نادیده نگرفتند.

کامرون این هفته از پنج کشور آسیای مرکزی و مغولستان بازدید خواهد کرد. وی دیروز از تاجیکستان دیدن کرد و شامگاه ۲۲ آوریل (سوم اردیبهشت) وارد بیشکک شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اولین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • نخستین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • این آزمایش سرطان پروستات را بدون نمونه‌برداری تشخیص می‌دهد
  • همکاری ۲۰ کشور منطقه و غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • آزمایش جدیدی که سرطان پروستات را بدون نمونه‌برداری تشخیص می‌دهد
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • انگلیس در مدار استاندارد‌های دوگانه