Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@11:00:12 GMT

مشکلات تجهیزات شهربازی لاله اراک کاملا رفع شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۸۹۴۸

مشکلات تجهیزات شهربازی لاله اراک کاملا رفع شد

ایسنا/مرکزی سرپرست اداره اجرای اداره کل استاندارد استان مرکزی، از رفع مشکلات تجهیزات بازی در شهربازی لاله اراک خبر داد.

ملیحه قنبری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در هفته جاری مشکلاتی در خصوص تجهیزات بازی در شهربازی لاله شهر اراک گزارش شد، اظهار کرد: سه روز پیش تیم کارشناسی بازدید سرزده ای از مجموعه داشت و نواقص احصا شد، مجددا، دو روز پیش با مراجعه به شهربازی تمامی تجهیزات به لحاظ تخصصی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و ضمن بیان مشکلات، فرصت ۴۸ ساعته جهت رفع ایرادات و نواقص به شهربازی داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای دستگاه سالتو مجموعه، در زمان کار باید حتما برای کاربران از کمربند استفاده شود در غیر این صورت نباید فعال باشد، علاوه بر آن دستگاه رنجر نیز دو کمربند کم داشت که الزام شد کمربندهای هر دو دستگاه تامین شود.

قنبری افزود: در قسمت ماشین برقی، ماشین دارای مشکل باید از این بخش خارج و سیم کشی ها اصلاح می شد که چهارشنبه شب با توجه به پایان مهلت ۴۸ ساعته مجموعه، خوشبختانه تمامی نواقص اعلام شده رفع و در فضای کلی شهربازی در کنار هر دستگاه بازی نیز یک کپسول آتش نشانی نیز نصب شد.

وی با اشاره به اینکه در ۴۸ ساعته گذشته برای اپراتورهای دستگاه های بازی نیز دوره بازآموزی و توجیهی برگزار شد، گفت: تابلوهای مجموعه به صورت کامل نوسازی شدند.

قنبری تاکید کرد: در حال حاضر تجهیزات دارای نقص پلمب شده و خاموش هستند و تجهیزاتی که در مجموعه فعال هستند نیز هیچ مشکلی ندارند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهربازی اراك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۱۶ دستگاه دیالیز جدید در بندرعباس

استاندار هرمزگان با اشاره به ضرورت تمرکز بر تأمین تجهیزات و نیروی انسانی همزمان با ساخت مراکز درمانی جدید گفت: شمار دستگاه‌های دیالیز جدید و پیشرفته در بندرعباس به ۱۶ رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز دوشنبه در حاشیه عیادت از بیماران بخش دیالیز بیمارستان شهید محمدی با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: تجهیزات پزشکی یکی از مسائل اساسی در حوزه درمان است، در کنار ساخت بیمارستان‌ها و ساختمان‌های جدید باید بر تأمین تجهیزات و نیروی انسانی نیز تمرکز کرد.

وی یکی از ضعف‌های موجود در حوزه تجهیزات را مربوط به بخش دیالیز عنوان کرد و افزود:این موضوع سبب رنج بیماران شده بود اما خوشبختانه با پیگیری نمایندگان مردم در مجلس و همکاری صنایع مستقر در استان از محل مسئولیت‌های اجتماعی این مشکل نیز مرتفع شده است.

استاندار هرمزگان با اشاره‌ به جلسه مشترک سال گذشته درخصوص روند تأمین تجهیزات مرکز دیالیز گفت:بخش اول تجهیزات خریداری و به کشور وارد شد که در مرکز دیالیز قرار گرفت اما بخش دیگر به دلیل رفع مشکل واردات در اثر تحریم امروز به بیماران تقدیم شد مرحله دیگری از تجهیزات نیز خریداری شده که در سال جدید به استان وارد می شود و علاوه بر بندرعباس برحسب نیاز شهرستان‌ها در اختیارشان قرار می گیرد.

وی همکاری دولت، نمایندگان مجلس و صنایع مستقر در استان را گام مثبتی برای کاهش مشکلات درمانی مردم دانست و گفت: با نصب این 5 دستگاه جدید، شمار تجهیزات جدید دیالیز خریداری و نصب شده به 16 دستگاه پیشرفته و به روز رسید و هم اکنون بیماران هم در حال استفاده از این دستگاه‌ها هستند.

گفتنی است صبح امروز استاندار هرمزگان با همراهی محمد آشوری تازیانی و احمد مرادی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، خلیل قاسمی مدیرکل صمت استان، غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و جمعی دیگر از مسئولان با حضور در بخش دیالیز بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، از بیماران عیادت کردند و با اهدای گل فرارسیدن سال نو را تبریک گفتند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • مردمی برگزار کردن جشنواره شهر رمضان ما را به پارک لاله رساند/برای همه اعضای خانواده برنامه داریم
  • راه‌اندازی ۱۶ دستگاه دیالیز جدید در بندرعباس
  • ژاوی را راضی کنید در بارسا بماند
  • آمادگی تجهیزات برای پیشگیری از مشکلات آبی در چهارمحال وبختیاری در بارش‌ها
  • میلان برد و کاملا از یووه فاصله گرفت
  • هیچ کدام از تجهیزات بازی مهدهای کودک مجوز بهره‌برداری ندارند
  • ردیف اعتباری مالی تخت جمشید طی ۲ سال گذشته حذف شد
  • تصمیم‌گیری درباره «اوسمار» زود است
  • تصمیم‌گیری درباره «اوسمار» زود است/ پرسپولیس مقابل استقلال ترسید
  • اجرای پروژه دیوار شیشه‌ای و نصب ۹ دستگاه بازی جدید در شهربازی