Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما با حضور در دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با آیت‌الله آملی لاریجانی دیدار کرد.

در این دیدار ابتدا رئیس سازمان صداوسیما گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان را ارائه کرد و اظهار داشت: با توجه به رسالت رسانه ملی و تأکیدات و انتظارات مقام معظم رهبری سعی نموده‌ایم در دوره جدید رویکرد تحولی در برنامه‌های صداوسیما داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صداوسیما وضعیتی منحصربه‌فرد دارد و طبیعتاً باید نیاز دستگاه‌ها و مخاطبین مختلف را مد نظر داشته باشد.

آیت‌الله آملی لاریجانی در این دیدار ضمن عرض خسته نباشید به آقای جبلی و همکارانشان در سازمان صداوسیما اظهار داشت: در سازمان صداوسیما کار سخت و دشواری را هم به لحاظ حساسیت و ظرافت و هم به لحاظ چالش‌های مختلف برعهده دارید. مسئولیت صداوسیما از جهت تامین نیاز مخاطبین مختلف و رضایت‌مندی آنان نیز مسئولیت خطیری است. شایسته است صداوسیما از افکار و انظار جدید برای جذب مخاطبان خصوصاً جوانان و حفظ سرمایه‌های اجتماعی نظام استفاده نماید.

ایشان افزودند: محتوای برنامه‌های صداوسیما خصوصاً در مواردی که به حقوق افراد مربوط می‌شود باید از اتقان بالایی برخوردار باشد. صداوسیما به تعبیر حضرت امام (ره) دانشگاه عمومی است. این سازمان باید با برنامه‌های جدید و جذاب در ترویج و تعمیق معارف دینی بیش‌از گذشته اثرگذار باشد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله دستگاه‌های حاکمیتی است که براساس اصول قانون اساسی وظایفی را برعهده دارد.

متاسفانه مردم کمتر در جریان جایگاه و وسعت فعالیت‌های این نهاد قرار می‌گیرند. مجمع تشخیص مصلحت نظام بنابر وظایف قانونی و ابلاغیه‌های مقام معظم رهبری دارای ارکانی از جمله هیئت عالی نظارت و کمیسیون‌های تخصصی می‌باشد که تا کنون سیاست‌های کلی متعددی را تدوین و تصویب کرده است که به تایید مقام معظم رهبری رسیده و ابلاغ شده است. علاوه بر این، نظارت بر حسن اجرای این سیاست‌ها نیز از وظایف هیئت عالی نظارت مجمع می‌باشد و توقع این است که رویکرد و نگاه صرف خبری صداوسیما در مورد انعکاس فعالیت‌های مجمع به گفتمان‌سازی سیاست‌های کلی در جامعه تغییر یابد.

در این جلسه محمدباقر ذوالقدر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز نکاتی را در مورد نحوه انعکاس فعالیت‌های مجمع در رسانه ملی بیان کرد.

در پایان این دیدار، رئیس رسانه ملی ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت: ما آماده‌ایم با رویکردی جدید برای تبیین و انعکاس خبری فعالیت‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام، میز تخصصی این نهاد را در صداوسیما تشکیل دهیم تا بتوانیم فعالیت‌های مجمع، هیئت عالی نظارت و کمیسیون‌های آن را به‌نحو شایسته منعکس کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما مجمع تشخیص مصلحت نظام آملی لاریجانی پیمان جبلی مجمع تشخیص مصلحت نظام سازمان صداوسیما فعالیت های مجمع برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داودی تصریح کرد: این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داودی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از خدمات صادقانه این استاد ارجمند، مصیبت وارده را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به‌ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

      سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه