Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین پرسپولیس بر این باور است جنس پرسپولیس برای قهرمانی در فصل پیش رو جور است و در فصل بعد تیم گل‌محمدی اصلی‌ترین شانس قهرمانی در دو جام محسوب می‌شود.

نبی‌الله باقری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات جاری تاکید کرد: نفراتی که در این مدت به تیم اضافه شده اند همگی از چهره های موفق در فصول اخیر بوده اند و با توجه به جذب این نفرات و حضور بازیکنان قبلی جنس پرسپولیس برای قهرمانی های متوالی دوباره جور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد نقش تجربه در پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است که همواره بهترین های فوتبال ایران را در اختیار داشته است. فصل قبل در برخی از بازی ها و مقاطع حساس پرسپولیس اگر نیروهای باتجربه ای را در برخی از پست ها در اختیار داشت می توانست قهرمان شود اما در بعضی از اوقات این شرایط ایجاد نشد و در نهایت پرسپولیس با بدشانسی جام را از دست داد. این در حالی است که به نظر می رسد با حضور چند مهره باتجربه در پست های حساس حالا شرایط از این جهت برای تیم گل محمدی بهتر شده است و مشکل فصل قبل برای پرسپولیس به وجود نخواهد آمد.

باقری‌ها با اشاره به تقویت ساختار دفاعی برای فصل آتی به خبرنگار برنا گفت: دفاع پرسپولیس در فصل قبل هم مهره های خوبی داشت اما در برهه ای از بازی ها مصدومیت تعدادی از مدافعان باعث شد ترکیب آن بارها تغییر کند و این مسئله هم در هماهنگی در دفاع تیمی مشکلاتی را به وجود آورده بود. حضور مدافع با تجربه ای مثل مرتضی پورعلی گنجی که تجربه ملی دارد و دیگر مدافعان جدید می تواند برای پرسپولیس اتفاق های خوب و خوشایندی را در پی داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس که سال‌هاست در تیم‌های پایه و مدارس فوتبال فعالیت دارد با اشاره به معضلات حاکم بر مدارس فوتبال به ویژه در فصل تابستان گفت: بحث مدارس فوتبال بحث مهم و اساسی است که باید به آن توجه بیشتری شود. اگر در مدارس فوتبال کارها اصولی و براساس ضوابط انجام شود این مدارس می تواند پشتوانه خوبی برای تیم های رده های سنی در عرصه باشگاهی باشد اما متاسفانه توجه و نظارت کم روی مشکلات در این زمینه این بازدهی را از مدارس فوتبال به حداقل رسانده است. جدا از مسائل قانونی برای تاسیس و اداره این مدارس، خانواده ها هم باید با شناخت و آگاهی به دنبال بهترین بسترها برای آموزش فرزندان خود باشد. صرف این که در بیلبورد تبلیغاتی این مدارس نام فلان ستاره فوتبال یا فلان باشگاه معتبر حک شده است نمی تواند اعتبار این آموزشگاه ها را تایید کند. اگر خانواده ها در این زمینه آگاهی کامل و شناخت خوبی داشته باشند بدون شک بخش مهمی از مشکلات و معضلات در بحث آموزش در مدارس فوتبال حل خواهد شد.

وی در پایان در خصوص مدارس فوتبال تاکید کرد: نهادهای نظارتی هم باید به مدیریت و بحث مالی مدارس نظارت بیشتری داشته باشند و اجازه ندهد خانواده‌ها برای آموزش فرزندان در این آموزشگاه های فوتبال زیر بار پرداخت هزینه های زیاد و بی مورد بروند.

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی قهرمانی مدافع مدارس فوتبال پیشکسوت نبی الله باقری ها مدارس فوتبال خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جام تختی کشتی فرنگی در دهه اول اردیبهشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بعد از حضور تیم ملی کشتی فرنگی در جام بین‌المللی وهبی‌امره ترکیه و رویارویی مدعیان برخی اوزان با هم، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به عنوان ملی‌پوشان المپیکی اوزان 97 و 130 کیلوگرم انتخاب شدند.

در دو وزن 77 و 87 کیلوگرم که سهمیه المپیک گرفته نشده و امین کاویانی‌نژاد و علیرضا مُهمدی قرار است برای کسب سهمیه عازم گزینشی آسیایی شوند و امیر عبدی و ناصر علیزاده نیز گزینه‌های حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

در دو وزن 60 و 67 کیلوگرم نیز هنوز ملی‌پوش المپیک انتخاب نشده اما اگر امیررضا ده‌بزرگی بعد از آنکه بهترین عملکرد را در جام وهبی‌امره در بین 60 کیلوگرمی‌های اعزامی داشت، در قهرمانی آسیا نیز کارنامه خوبی از خود بر جای بگذارد، ملی‌پوش المپیکی این وزن خواهد شد.

در 67 کیلوگرم نیز برگزاری مسابقه بین محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی، به عملکرد اسماعیلی در مسابقات قهرمانی آسیا بستگی دارد.

بنابراین برگزاری جام تختی هیچ تأثیری در روند انتخاب ملی‌پوشان المپیکی نخواهد داشت اما به احتمال زیادی قرار است روزهای 4، 5 و 6 اردیبهشت ماه به انجام رسد و نتیجه آن می‌تواند در انتخاب تیم اعزامی به مسابقات زیر 23 سال جهان و جهانی اوزان غیرالمپیکی موثر باشد.

دیگر خبرها

  • تبلیغ جالب برای پرداخت زکات در شرق لندن + فیلم و تصاویر
  • خط پایان قاتل خانوادگی در کرمانشاه
  • این استقلال امتیاز از دست می‌دهد/ پرسپولیس ثابت کرد لایق قهرمانی است
  • راهنمای کامل انتخاب و خرید ساعت مناسب
  • عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه خودکشی کرد
  • راهنمای کامل خرید ماسفت: هر آنچه که باید بدانید
  • سنت‌شکنی قلعه نویی در انتخاب اردونشینان/ دعوت از بی‌نام ونشان‌ها
  • پیروانی: پرسپولیس امسال مدعی قهرمانی است
  • ترابی: فکر می‌کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد/ امیدوارم جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم
  • برگزاری جام تختی کشتی فرنگی در دهه اول اردیبهشت