Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد رشیدی» شامگاه چهارشنبه در بازدید از شرکت توزیع برق استان کرمانشاه اظهار داشت: عملکرد مناسب مدیران و کارکنان در صنعت برق کشور موجب عدم اعمال خاموشی به خصوص در مشترکین خانگی و در نهایت باعث رضایتمندی مردمی شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه مدیریت مصرف انرژی باید آگاه سازی و فعالیت های فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد، افزود: باتوجه به اینکه آب و برق جز نیازهای اولیه مردم است، وزارت نیرو در خط مقدم قرار دارد و باتوجه به فشارهای اقتصادی، وزارت نیرو توانسته نیازهای مردم ازجمله آب و برق را تامین کند که جای قدردانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی ضمن شنیدن چالش ها و پیشنهادات مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بر همکاری و تعامل دوطرف برای حل چالش های پیش روی صنعت برق در کرمانشاه، گفت: استان ما به عنوان منطقه مرزی کشور باید مورد توجه خاص قرار بگیرد.

نماینده کرمانشاه در مجلس با اشاره به وصول مطالبات به موقع از سوی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه بر اصلاح شبکه برق و مدیریت پیک بار تاکید کرد.

بیش از ۸۵۰ هزار مشترک برق در کرمانشاه وجود دارد

«محمد مرادی» مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز با بیان اینکه بیش از ۸۱۵ هزار مشترک برق در استان کرمانشاه وجود دارد، اظهار کرد: خوشبختانه تمامی شهرهای استان داری برق مطمئن و پایدار هستند و بیش از ۹۹ درصد روستاهای استان نیز برقدار هستند.

وی یادآوری کرد: همچنین ۲۲۱ روستا از محل اعتبارات عوارض برق اصلاح و بهینه سازی شده اند.

مرادی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد مشترکین برق مشترکان خانگی هستند، تصریح کرد: خوشبختانه با مدیریت پیک بار در تعرفه های اداری، کشاورزی، صنعتی و همکاری مردم و رسانه ها، تاکنون هیچگونه اعمال مدیریت بار با برنامه درخصوص مشترکین خانگی اعمال نشده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه همچنین در خصوص اقدامات انجام شده در راستای مدیریت بار برق در استان، افزود: یک در میان کردن چراغ های معابر داخل شهر، خاموش کردن معابر بین شهری (اداره راه)، اجرای برنامه های تبلیغاتی مدیریت مصرف از طریق رسانه و جراید از جمله اقدامات این شرکت جهت مدیریت پیک بار بوده است.

وی همچنین با اشاره به مکاتبه با ادرات کل استان جهت صرفه جویی در مصرف برق و به مدار آورن دیزل ژنراتورها، افزود: همکاری مشترکین صنعتی و کشاورزی، تغییر ساعت شروع و خاتمه کار ادارت و پایش مصرف مشترکین ازجمله دیگر اقدامات این شرکت درخصوص مدیریت بار شبکه برق بوده است .

محمد رشیدی همچنین به همراه مدیرعامل و مدیران شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از مرکز حوادث و اتفاقات برق(۱۲۱) و امور دیسپاچینگ به عنوان مرکز کنترل ولتاژ و بار شبکه و نظارت بر خاموشی ها بازدید کرد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مصرف بهینه برق کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مصرف بهینه برق کرمانشاه مجلس شورای اسلامی مصرف بهینه برق کرمانشاه شرکت توزیع برق استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۴۰ میلیون لیتر بنزین در روز ۲۸ اسفندماه

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از ثبت رکورد توزیع بیش از ۱۴۰ میلیون لیتر بنزین در روز دوشنبه، ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ خبر داد.

جعفر سالاری‌نسب در این باره به خبرنگار شانا گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی مسافران به مناسبت آغاز سال نو، در روز ۲۸ اسفندماه ۱۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شد که این عدد در مدت مشابه پارسال ( ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱) ۱۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بوده است.

وی افزود: بالاترین رکورد مصرف بنزین در اسفندماه ۱۳۳ میلیون لیتر مصرف طی یک روز بوده است که مصرف بنزین کشور در روز ۲۸ اسفندماه امسال در مقایسه با مصرف عادی اسفندماه پارسال، رکوردی تازه به شمار می‌آید.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین مصرف بنزین در روز یکشنبه (۲۷ اسفندماه) را ۱۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر اعلام کرد و افزود: از هموطنان عزیزم می‌خواهیم افزون بر مدیریت مصرف بهینه سوخت، کارت سوخت شخصی خود را در سفر همراه داشته باشند.

سالاری‌نسب بیان کرد: خوشبختانه ظرفیت مناسبی در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور ایجاد شده است و تاکنون به ارسال جایگاه‌های سیار سوخت و اعزام خودروهای سیار سوخت‌رسان نیاز نداشته‌ایم.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیش از این از آماده‌باش کامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و جایگاه‌های سوخت برای توزیع سوخت نوروزی مسافران و اعزام گروه‌های پرشمار کارشناسی فنی و عملیاتی به‌منظور نظارت بر عرضه سوخت نوروزی در قالب طرح نظارت بر عرضه سوخت نوروزی (گلگشت) خبر داده بود.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از افت فشار آب با نصب مخزن ذخیره آب
  • توزیع بیش از ۱۴۰ میلیون لیتر بنزین در روز ۲۸ اسفندماه
  • عملکرد یکساله شهرداری کرمانشاه
  • مردم برای اعلام خسارت طوفان و بارندگی کجا گزارش دهند؟
  • وزیر نیرو: ۵ استان کشور در معرض وقوع سیلاب است
  • ۵ استان کشور در معرض وقوع سیلاب/ تشکیل ستاد مدیریت بحران
  • ستاد مدیریت سیلاب در وزارت نیرو تشکیل شد
  • ۵ استان غرب و جنوب‌غربی کشور در معرض وقوع سیلاب
  • انتصابات جدید در استان کرمانشاه انجام گرفت
  • اضافه شدن ۳ هزار مشترک جدید به شبکه توزیع برق فارس