Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان از افتتاح واحد بخار نیروگاه خرم‌آباد با سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیون یورویی بنیاد مستضعفان در پاییز امسال خبرداد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛   سید پرویز فتاح که عصر چهارشنبه به لرستان سفر کرده است  در جریان  بازدید از نیروگاه خرم آباد به خبرنگاران ، اظهار کرد: ۲ سال قبل ما ۲ واحد گازی را در این نیروگاه به ظرفیت ۳۲۰ مگاوات افتتاح کردیم و برای ارتقاء راندمان این نیروگاه به بیش از ۵۰ درصد، پروژه تبدیل این نیروگاه به سیکل‌ترکیبی را کلید زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه احداث واحد بخار این نیروگاه با سرمایه‌گذاری بنیاد انجام می‌شود، افزود: خوشبختانه امروز پس از ۲ سال شاهد پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی احداث این واحد و تبدیل این نیروگاه به یک نیروگاه سیکل‌ترکیبی هستیم. او  با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰۰ نیروی کار بومی برای احداث این واحد مشغول به کار هستند ، تصریح کرد: با توجه به شرایط کار در این نیروگاه ما امیدواریم که در پاییز امسال این واحد بخار تکمیل و سنکرون شود. فتاح با بیان اینکه این واحد جدید بدون نیاز به سوخت اضافه کار می‌کند و راندمان تولید را افزایش می‌دهد ، خاطر نشان کرد: بنیاد برای احداث این واحد بخار ۱۱۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری کرده است و تمام منابع مالی آن فراهم شده است و شرکت مپنا با تمام توان این واحد را به دست مهندسان ایرانی احداث می‌کند. رئیس بنیاد مستضعفان کشور  با بیان اینکه با احداث این واحد بخار ظرفیت تولید برق در این نیروگاه به ۵۰۰ مگاوات می‌رسد ، عنوان کرد: ما در وهله بعد به دنبال احداث ۲ واحد گازی و یک واحد بخار دیگر در این نیروگاه هستیم که ظرفیت آن را به ۱۰۰۰ مگاوات می‌رساند. سید پرویزفتاح بیان کرد: تا امروز ۸۵۰۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان در این نیروگاه سرمایه‌گذاری شده است که عدد قابل توجهی است و تاثیر بسیار بالایی در تامین برق خانگی، صنعتی و کشاورزی غرب کشور دارد.  انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروگاه بنیاد مستضعفان خرم آباد سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان احداث این واحد سرمایه گذاری واحد بخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سد و نیروگاه اومااویا با توان مهندسی ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، احداث سد برق آبی اومااویا در جنوب شرق کشور سریلانکا، با مدیریت مصرف آب باعث افزایش تولید محصولات کشاورزی در این منطقه شده است.

عملیات اجرایی این طرح از سال ۱۳۸۹ با توان مهندسی ایرانی آغاز شده و به عنوان بزرگترین سد و نیروگاه سریلانکا شناخته می‌شود.

به گفته مدیر طرح احداث سد برق آبی اومااویا، ۴۰ درصد تجهیزات به کار رفته در ساخت سد و نیروگاه اومااویا، ایرانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود
  • احداث سد و نیروگاه اومااویا با توان مهندسی ایران
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • دوازده برابر شدن ظرفیت فعال ساخت واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه هسته‌ای بوشهر
  • افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • بازگشت واحد‌های بخار نیروگاه طرشت به مدار تولید
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن