Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مذاکرات باشگاه استقلال برای تکمیل خط دفاعی و بخش تهاجمی تیم بر اساس درخواست و هماهنگی با سرمربی محترم و اصول و رویه‌های حرفه‌ای ادامه دارد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در این خصوص گمانه زنی‌هایی در فضای رسانه‌ای وجود دارد اما باشگاه استقلال به منظور حفظ اصول حرفه‌ای، پس از قطعی شدن و امضای قرارداد، به صورت رسمی آن را اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باشگاه استقلال تیم فوتبال استقلال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت امید در جامعه/ بخش اصلی حضور مردم در انتخابات نتیجه تلاش رسانه‌ها بود

ایسنا/کرمان استاندار کرمان ضمن تاکید بر لزوم امیدآفرینی توسط رسانه‌ها گفت: بایستی فضای امید، انگیزه و انرژی در جامعه تقویت شود؛ کشور و استان درگیر مشکلاتی هستند و امثال ما ضعف‌هایی دارند، اما باید اجازه بدهیم فضای کار و تلاش حاکم باشد.

محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۲۷ اسفندماه در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از اصحاب رسانه به واسطه پوشش اخبار انتخابات اظهار کرد: در روز برگزاری انتخابات، مردم تشنه خبر بودند و انعکاس اخبار به مردم ضرورت خاصی داشت و با توجه به شرایط جوی آن روز در کرمان، فضاسازی رسانه‌ها برای کشاندن مردم پای صندوق‌های رأی اهمیت خاصی داشت.

وی افزود: بخش اصلی جهاد مردم در حضور پای صندوق‌های رأی به خاطر کار مجموعه رسانه‌ای بود و در واقع عرصه سیاسی و انتخابات بدون حضور رسانه‌ای فعال عملا امکانپذیر نیست.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات کار بزرگ ملی بود، تصریح کرد: دشمن از یک سال قبل با رسانه و هزینه زیاد کار کرد تا مردم در انتخابات مشارکت نکنند و دنبال این بودند که با اثرگذاری، مشارکت را پایین بیاورند و در قدم بعدی عدم مشروعیت را مطرح کنند اما با فعالیت رسانه‌های ما، کار دشمن ابتر ماند.

وی با قدردانی مجدد از اصحاب رسانه بیان کرد: تجربه نشان داده اگر منسجم، هدفمند و جدی پای کار باشیم، موفق می‌شویم.

فداکار در ادامه با اشاره به اینکه به دلیل طرفداری از افراد و نامزدهای خاص در انتخابات، شکافی در جامعه ایجاد می‌شود، افزود: بایستی تلطیف فضا و عبور از فضای رقابتی توسط رسانه‌ها دنبال شود زیرا هنوز فضا انتخاباتی است.

وی تصریح کرد: گذر از اختلاف نظرها، کار رسانه‌ای می‌خواهد و فصل رقابت تمام شده و اکنون فصل رفاقت است و دعواهای سیاسی باید کاهش یابد.

استاندار کرمان ضمن تاکید بر لزوم امیدآفرینی توسط رسانه‌ها گفت: درباره انتقاد بحثی نداریم اما باید مراقبت کرد فضای امید، انگیزه و انرژی در جامعه تقویت شود؛ کشور و استان درگیر مشکلاتی هستند و امثال ما ضعف‌هایی دارند، اما باید اجازه بدهیم فضای کار و تلاش حاکم باشد.

وی ضمن اشاره به بزرگنمایی برخی مشکلات اظهار کرد: حدود ۹۰ هزار نفر بیکار در استان کرمان داریم که بعضا شغل دارند اما می‌خواهند در شرکت‌های بزرگ مشغول به کار شوند.

فداکارتصریح کرد: راه حل مشکل بیکاری، کمک به سرمایه‌گذاری است و باید نمایندگان مجلس و مدیران به این حوزه کمک کنند.

وی با تاکید بر لزوم همراهی رسانه‌ها در حمایت از سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال تاکید کرد: باید به ایجاد اشتغال کمک کنیم. همه در یک کشتی هستیم و فقط نقش متفاوت در تقسیم کار داریم.

شایان ذکر است: در این پایان این نشست از سردبیر، خبرنگار و عکاس خبرگزاری ایسنا به واسطه پوشش اخبار انتخابات استان کرمان تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت همکاری‌های آلمان و لهستان برای کمک به اوکراین
  • پویانمایی آیات و قصص قرآنی در طرح ملی مسطورا
  • تشدید حمله‌های رژیم صهیونیستی به کرانه باختری
  • ارسال گسترده تجهیزات نظامی از سوی آمریکا به یونان
  • پیروزی استقلال با روش تکراری برای حفظ صدر/ یک گل بزن و دفاع کن!
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی
  • شویگو دستور تقویت قدرت آتش ناوگان دریای سیاه روسیه را صادر کرد
  • لزوم تقویت امید در جامعه/ بخش اصلی حضور مردم در انتخابات نتیجه تلاش رسانه‌ها بود
  • مهلت ثبت‌نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی تمدید شد
  • ادعای رسانه عبری: مهمترین مانع بر سر توافق مبادله اسرا برداشته شد