Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@08:45:57 GMT

خاقانی: برای تکرار قهرمانی تلاش می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۹۰۰۴

خاقانی: برای تکرار قهرمانی تلاش می‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش برای تکرار قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر تلاش می‌کند.

به گزارش ایسنا، سبحان خاقانی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از تمدید قراردادش با آبی‌پوشان پایتخت گفت: از هواداران و مدیریت استقلال تشکر می‌کنم. سال فوق‌العاده‌ای را گذراندیم و خوشحالم که عضو کوچکی از این تاریخ‌سازی در استقلال بودم و خوشحال این توفیق نصیب ما شد که یک سال دیگر در این تیم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: باشگاه به دنبال حفظ شاکله تیم است و با توجه به قرارداد کمی که داشتیم، از باشگاه باید از مدیریت تشکر کنم که ما را حفظ کرد تا کنار هم باشیم. امیدوارم باشگاه در ادامه راه نقل و انتقالات، باشگاه بتواند بازیکنان خوبی جذب کند و یک سال فوق‌العاده دیگری را رقم بزنیم.

خاقانی خاطرنشان کرد: ما سال پیش یکدل بودیم و برای قهرمانی تلاش کردیم و امسال هم همینطور است و همگی برای قهرمانی استقلال و شادی دل هواداران تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سبحان خاقانی تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت خاقانی به تمرینات ذوب‌آهن پس از مصدومیت

سبحان خاقانی به تمرینات ذوب آهن بازگشت

طرفداری | هافبک ذوب‌آهن با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، تمرینات خود را برای فصل آینده آغاز کرد.

سبحان خاقانی، هافبک ذوب‌آهن که در نیم‌فصل نخست لیگ برتر با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شده بود، پس از عمل جراحی و دوره نقاهت، تمرینات خود را آغاز کرد.

خاقانی که در این فصل یکی از مهره‌های تاثیرگذار ذوب‌آهن بود، پیش از دیدار مقابل استقلال دچار این مصدومیت شد و مجبور به ترک زمین شد.

او پس از پشت سر گذاشتن عمل جراحی و دوره نقاهت، با حضور در محل تمرین ذوب‌آهن، مورد استقبال محمد ربیعی، سرمربی تیم، قرار گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • با صدای سرود لیگ قهرمانان بازیکن دیگری می‌شویم!
  • هاشمی نسب و تکرار صحبت های دربی در بازی با هوادار؛ آنها هیچی نیستند!
  • برونو فرناندز: تمام تلاش‌مان را برای کسب سهمیه و قهرمانی در جام حذفی انجام خواهیم داد
  • عنایتی: مقابل پرسپولیس چیزی که انتظار داشتیم نبودیم
  • استقبال فوق‌العاده از نمایش 80 دقیقه‌ای اورونوف
  • درخواست پپ از ستاره سیتی: لطفا با ما بمان
  • کرمانی‌مقدم: پرسپولیس تیم کاملی است/ نباید از قهرمانی ناامید شویم
  • بازگشت خاقانی به تمرینات ذوب‌آهن پس از مصدومیت
  • بازگشت خاقانی به تمرینات ذوب‌آهن
  • آغاز تمرینات خاقانی در ذوب آهن بعد از مصدومیت سخت