Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت والیبال می‌گوید در هفته سوم لیگ ملت‌ها هر مسابقه حکم فینال را دارد و ملی‌پوشان ایران باید با تلاش بیشتری مقابل رقبای خود قرار بگیرند.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل لهستان به میدان رفت و در خانه این تیم و جلوی تماشاگرانش با حساب سه بر دو پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان ایران از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه، 16 تیر در دومین دیدار خود از هفته سوم مقابل ایتالیا به میدان می‌روند.

 مصطفی کارخانه، کارشناس و پیشکسوت والیبال در گفت‌وگو با ایران اکونومیست به عملکرد تیم ملی مقابل لهستان اشاره و بیان کرد: یکی از بازی‌های خوب ما بود که جنگیدیم و تسلیم نشدیم. در برابر ۱۵ هزار تماشاگری که مشتاقانه لهستان را تشویق می‌کردند و با بضاعتی ۴۰، ۵۰ درصدی برابر تیم اول رنکینگ جهان قرار گرفتیم. رشد و پیشرفت تیم ملی را از هفته اول می‌بینیم. دو ستی را هم که واگذار کردیم به سرویس‌های لهستان باختیم و در مقابل گیم‌هایی را که بردیم در سرویس خوب کار کردیم. یک زمان تیمی که خوب حمله می‌کرد، برنده می‌شد اما امروز تیمی که خوب سرویس می‌زند، خوب هم دفاع می‌کند و پیروز می‌شود. به نظرم کار بزرگی انجام شد و بازیکنان ما استحقاق دریافت پاداش را هم دارند چون تیم اول جهان را بردند.

او به روند پیشرفت بازیکنان ایران در جریان لیگ ملت‌ها اشاره کرد و گفت: اسفندیار و میلاد عبادی‌پور به عنوان دریافت کننده‌های قدرتی ما جزو ستاره‌های ایران مقابل لهستان بودند، امین اسماعیل‌نژاد جزو پر امتیازترین بازیکنان لیگ ملت‌ها است و وادی هر روز باتجربه‌تر می‌شود. بازیکنان ما راه کسب امتیاز و پیروزی را یاد گرفته‌اند. البته گاهی افت و خیز دارند اما این موضوع مقابل تیم اول جهان طبیعی است.

کارخانه افزود: کادر فنی به خوبی بازیکنان را هدایت می‌کند و از آنها بازی می‌گیرد. از طرفی حضور آقای داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال در کنار بازیکنان بی‌تأثیر نبود. بازیکنان هم به خودباوری رسیده‌اند و در برابر تیم‌های بزرگ دنیا خوب کار می‌کنند.

این کارشناس والیبال در مورد ارزیابی خود از دیدار با ایتالیا گفت: از قرعه هم شانس آوردیم و روز گذشته استراحت داشتیم چون مقابل لهستان بازی سنگینی داشتیم، به ریکاوری نیاز بود. اگر بازیکنان همانگونه که مقابل لهستان کار کردند با ایتالیا هم بازی کنند، پیروز می‌شویم. هرچند ایتالیا تیمی حرفه‌ای است و بازیکنان خوبی دارد اما تنها ستاره داشتن ملاک پیروزی نیست، بلکه باید جنگید و مبارزه کرد. در والیبال مساوی نداریم و باید برد یا باخت. بنابراین باید بجنگند و تلاش کنند.

او در مورد شانس ایران برای صعود به دور پایانی لیگ ملت‌ها گفت: با توجه به عملکردشان برابر لهستان، شانس زیادی برای تیم ملی قائل هستم. البته نگرانی من این است که مبادا در باد پیروزی مقابل لهستان خوابیده باشیم و کمتر تلاش کنیم. هر بازی که جلو می‌رویم حکم فینال را دارد و باید با این دیدگاه به مصاف رقبایمان برویم.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی والیبال ایران ، لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ ، مصطفی کارخانه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ مصطفی کارخانه مقابل لهستان لیگ ملت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روی کین: پیروزی مقابل لیوپول می‌تواند نقطه عطفی برای تن هاخ باشد

روی کین بازیکن سابق منچستریونایتد پس از پیروزی این تیم مقابل لیورپول گفت: منچستریونایتد عملکرد فوق‌العاده‌ای در مقابل لیورپول داشت، اما مارکوس راشفورد می‌توانست در اواخر بازی موقعیت خوبش را تبدیل به گل کند تا بازی در ۹۰ دقیقه به پایان برسد.

او ادامه داد: من در تمام فصل از بازیکنان و کادرفنی منچستريونایتد انتقاد کرده ام، اما آنها کمی روحیه، کمی شتاب، کمی شانس مقابل لیورپول داشتند. این پیروزی می‌تواند یک نقطه عطف بزرگ برای بسیاری از این بازیکنان و به ویژه برای تن هاخ سرمربی تیم باشد. این یک فصل سخت برای همه بود و صادقانه بگویم، این بازی یک پایان شگفت انگیز بود.

کین بیان کرد: بسیاری از بازیکنان هرگز چنین جهشی نداشته اند و این پیروزی می‌تواند در ادامه فصل عامل موفقیت برای آن‌ها باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • هوادار منچستریونایتد و خندیدن به بازیکنان لیورپول در مقابل آنها پس از پیروزی برابر این تیم / فیلم
  • روی کین: پیروزی مقابل لیوپول می‌تواند نقطه عطفی برای تن هاخ باشد
  • اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد / قلم قرمز روی چند بازیکن
  • اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد/ قلم قرمز روی چند بازیکن
  • از پتانسیل ایران خبر دارم/ می‌توانیم یک تیم قوی بسازیم
  • کسب سومین پیروزی تیم ملی ایران
  • پائز:وضعیت رنکینگ کمکی نمی‌کند/ازپتانسیل والیبال ایران اطلاع دارم
  • وعده‌های جذاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران
  • پائز: از پتانسیل والیبال ایران خبر دارم/ لیگ ملت‌ها آخرین فرصت است
  • شکست تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل طبیعت در دیدار دوم پلی آف