Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش برای تکرار قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر تلاش می‌کند.

به گزارش ایران اکونومیست، سبحان خاقانی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از تمدید قراردادش با آبی‌پوشان پایتخت گفت: از هواداران و مدیریت استقلال تشکر می‌کنم. سال فوق‌العاده‌ای را گذراندیم و خوشحالم که عضو کوچکی از این تاریخ‌سازی در استقلال بودم و خوشحال این توفیق نصیب ما شد که یک سال دیگر در این تیم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: باشگاه به دنبال حفظ شاکله تیم است و با توجه به قرارداد کمی که داشتیم، از باشگاه باید از مدیریت تشکر کنم که ما را حفظ کرد تا کنار هم باشیم. امیدوارم باشگاه در ادامه راه نقل و انتقالات، باشگاه بتواند بازیکنان خوبی جذب کند و یک سال فوق‌العاده دیگری را رقم بزنیم.

خاقانی خاطرنشان کرد: ما سال پیش یکدل بودیم و برای قهرمانی تلاش کردیم و امسال هم همینطور است و همگی برای قهرمانی استقلال و شادی دل هواداران تلاش می‌کنیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سبحان خاقانی ، تیم فوتبال استقلال تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سبحان خاقانی تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی: فکر می‌کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد/ امیدوارم جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم

مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد برابر تیم پیکان اظهار کرد: از هواداران برای حضورشان تشکر می‌کنم و امیدوارم در آخر فصل بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.  

او در مورد رقابت استقلال  و پرسپولیس در صدر جدول گفت: طبیعی است، چون هفته‌های پایانی است و هر تیمی تمرکز بهتری داشته باشد می‌تواند جام قهرمانی را ببرد. ما همه تلاش می‌کنیم که فصل را با جام تمام کنیم.  

ترابی در پاسخ به پرسشی درباره تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هنوز هیچ صحبتی با باشگاه نداشته‌ام و فکر می‌کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد که امیدوارم حداقل با جام باشد. البته نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد و امیدوارم در نهایت پایان خوشی داشته باشد و سال فوتبالی را با جام تمام کنیم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اگر باشگاه پیشنهاد دهد، تمدید می‌کند؟ گفت: هنوز هیچ پیشنهادی نداده‌اند و بستگی به باشگاه دارد. امیدوارم اتفاق خوبی رخ دهد.

ترابی در مورد سال ۱۴۰۲ گفت: اتفاقات فوتبالی خوب و بدی داشت و همیشه همینطور بوده است. امیدوارم در سال جدید جام را به هواداران هدیه دهیم.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • هاشمی نسب و تکرار صحبت های دربی در بازی با هوادار؛ آنها هیچی نیستند!
  • این استقلال امتیاز از دست می‌دهد/ پرسپولیس ثابت کرد لایق قهرمانی است
  • پایان سال ۱۴۰۲ با پیروزی مربع مدعیان قهرمانی و ناکامی قعرنشینان
  • برونو فرناندز: تمام تلاش‌مان را برای کسب سهمیه و قهرمانی در جام حذفی انجام خواهیم داد
  • ترابی: فکر می‌کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد/ امیدوارم جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم
  • رقابت قهرمانی فقط بین پرسپولیس و استقلال نیست
  • کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت است/ استقلال بسته بازی کرد
  • بازگشت خاقانی به تمرینات ذوب‌آهن پس از مصدومیت
  • بازگشت خاقانی به تمرینات ذوب‌آهن
  • آغاز تمرینات خاقانی در ذوب آهن بعد از مصدومیت سخت