Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردارمرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق حرفه ای اموال داخلی خودروها با 26 فقره سرقت در رامسر خبر داد . 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سردار "مرتضی میرزایی" درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد اموال داخلی خودرو در شهرستان رامسر و شهرستان های همجوار آن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران پاسگاه انتظامی سخت سر رامسر با انجام اقدامات اطلاعلاتی و بررسی های همه جانبه در این ارتباط، سارق را شناسایی کردند.

سردار میرزایی در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهم در اقدامی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر و دربازرسی از وی مقادیر قابل توجهی مدارک و اموال سرقتی کشف شد .

این مقام انتظامی با بیان این که متهم در بازجویی های به عمل آمده به 26 فقره سرقت اموال داخل خودروها در شهرستان رامسر و شهرستان های همجوار اعتراف کرد، گفت: این سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه به مردم توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و خودداری از پارک خودرو در مکان های فاقد ایمنی لازم و تجهیز آن به وسایل ایمنی و بازدارنده در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس مازندران پلیس مازندران سردار میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت

آفتاب‌‌نیوز :

سردار یحیی الهی امروز، ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو در خرم‌آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران آگاهی خرم‌آباد با اقدامات و رصدهای اطلاعاتی یک سارق سابقه‌دار و ۶ مالخر را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه‌های جرم سارق تاکنون به ۳۵ فقره انواع سرقت محتویات خودرو اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار الهی ضمن اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه در این رابطه و تحویل آن‌ها به مالباختگان از شهروندان خواست، وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ‌مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل‌سوئیچی و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده تجهیز نمایند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ سارق داخل خودرو در یزد
  • عامل سرقت از ۳۴ منزل در نجف‌آباد دستگیر شد
  • توقیف خودرو‌های حادثه ساز تا آخر تعطیلات نوروز
  • میزان وقوع سرقت در مازندران کاهش یافت
  • ۱۰ فقره سرقت در پرونده سارق قطعات
  • دستگیری یک سارق سابقه دار در شاهرود
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت در لرستان
  • سارق ویلا‌های رامسر در دام پلیس
  • دستگیری سارق ویلا‌های رامسر