Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری ۹۹ نفر از معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد در چهارمین مرحله طرح آرامش در سطح استان خبر داد.

سرهنگ سید امیرحسین موسوی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه برنامه‌ها و اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر برای برقراری امنیت و در راستای تحقق مطالبات به حق مردم، چهارمین مرحله طرح آرامش در سطح استان اجراشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح ۷۲ ساله که به طور ویژه و ضربتی و با همکاری سایر یگان‌ های انتظامی در سطح استان به اجرا درآمد، بازرسی از منازل خرده‌ فروشان و پاکسازی نقاط آلوده و اماکن مخروبه همچنین جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار قرار گرفت.

به گفته سرهنگ موسوی، در قالب این طرح علاوه بر توقیف شش دستگاه وسیله نقلیه، با اجرای ۴۶ مورد حکم بازرسی از مناطق آلوده و منازل خرده‌فروشان ۹۹ نفر نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با اعلام انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد در مدت اجرای این طرح، تاکید کرد: برای ارتقاء روزافزون امنیت و کسب رضایتمندی عمومی، برنامه‌ها و طرح‌های این چنینی تشدید می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلیس سمنان معتاد متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد جمع‌آوری شدند

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۴۰ معتاد متجاهر طی روز‌های گذشته و با همکاری مردم و نیروی انتظامی این شهرستان از سطح معابر و محله‌های مختلف جمع‌آوری شده اند.

وی اضافه کرد: افراد دستگیر شده در راستای کمک به بازگشت به جامعه به مراکز کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۵ و ۱۶ در مرکز استان و شهر‌های همجوار معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد مهم‌ترین هدف اجرای این‌گونه طرح‌ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایت‌مندی مردم دانست و افزود: برخورد پلیس با بلای خانمان‌سوز اعتیاد به مواد مخدر هرگز تعطیلی ندارد و نیرو‌های انتظامی در هر شرایط آماده برخورد با این افراد است.

وی با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه تولید و توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۲۸ یا ۱۱۰ اعلام کنند.

سرهنگ اشرفی با بیان اینکه افراد دستگیر شده به مراکز ترک اعتیاد هدایت خواهند شد، افزود: این امر موجب ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان در این ایام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در بافق
  • ۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد جمع‌آوری شدند
  • لزوم برخورد جدی شهروندان با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر
  • طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در قم
  • اجرای طرح نوروزی جمع‌آوری خرده‌فروشان موادمخدر در کردستان
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • ۱۱۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند
  • ۴۲ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند
  • ۳۰ معتاد متجاهر در نور دستگیر شدند
  • ۴۲ خرده فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند