Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، شورای عالی سیاسی یمن از بازگشایی یک جاده در استان تعز در ابتکاری یکجانبه خبر داد.

بر اساس این گزارش، شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که محور الخمسین-الستین در استان تعز به مناسبت عید سعید قربان و کاهش درد و رنج اهالی این استان و در سایه خودداری متجاوزان و مزدوران آنها از قبول پیشنهادات کمیته نظامی طی مرحله گذشته، در ابتکاری یکجانبه بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای عالی سیاسی یمن همچنین افزود که این اقدام پس از رایزنی با کمیته نظامی که برای گشودن جاده‌ها در استان تعز و شماری دیگر از استان‌ها با توجه به مانع تراشی مزدوران تلاش‌های زیادی انجام داده است، صورت گرفت.

شورای عالی سیاسی یمن همچنین مانع تراشی بر سر باز کردن جاده‌ها و هرگونه تجاوز به مسافران و پیامدهای آن را متوجه شبه نظامیان و مزدوران در تعز دانست.

شورای عالی سیاسی یمن همچنین از اهالی تعز خواست تا از جاده خود دفاع کنند و کسانی را که مانع گشودن آن می‌شوند، رسوا نمایند.

شورای عالی سیاسی یمن پیش از این هم تاکید کرده بود که مبنای درست هر گونه روند صلح در آینده، توقف تجاوز و لغو محاصره یمن، گشایش کامل فرودگاه صنعا، بندر الحدیده و پرداخت حقوق کارکنان از درآمدهای نفتی و گازی است.

شواری مذکور افزود: بازگشایی فرودگاه و بندر الحدیده و پرداخت حقوق از مسائل مهم و اصلی برای کاستن از درد و رنج شهروندان تحت محاصره و تجاوز است.

این شورا ادامه داد: بار دیگر وقت کشی طرف مقابل در بازگشایی مسیرهای تعز و سایر استان‌ها و طرح مسائلی که تنها بعد از بازگشایی راه‌های و تأمین امنیت آن صورت می‌گیرد را محکوم می‌کنیم. بازگشایی مسیر «الحوبان» نیازمند تخلیه شهر تعز از شبه نظامیان مسلح است که مزدوران از انجام آن شانه خالی می‌کنند.

کد خبر 5532759

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن شورای عالی سیاسی یمن شهر تعز روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا فلسطین عراق سوریه مسکو ایران ترکیه جنگ اوکراین لبنان ناتو حمله روسیه به اوکراین شورای عالی سیاسی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گردنه تته پس از پنج ماه انسداد با تلاش راهداران شهرستان پاوه کاملاً بازگشایی و ایمن سازی شد.

وی افزود: گردنه تته یکی از نقاط مرتفع و برف گیر استان کرمانشاه، شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد؛ با توجه به سخت گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه شهرستان پاوه واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد است.

کهریزی در پایان افزود: گردنه تته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 6087792

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در دنا
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محور هراز بازگشایی شد
  • بازگشایی محور هراز