Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@02:04:59 GMT

اختلاف ملکی دو برادر در بروجرد به قتل منجر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۹۰۳۱

اختلاف ملکی دو برادر در بروجرد به قتل منجر شد

صبح امروز در یک درگیری شخصی بین دو برادر در شهرستان بروجرد دو نفر به قتل رسیدند.

صبح امروز وقوع یک تیراندازی منجر به فوت در یکی از مناطق بروجرد به پلیس گزارش شد.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که فردی که بر سر مسائل ملکی برا برادرش اختلاف داشته است، صبح امروز مقابل در روستای محل سکونت برادرش در اطراف بروجرد حضور یافته و با سلاح گرم برادرش را به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد در ادامه پس از حضور در یک دفترخانه اسناد رسمی، به سمت سردفتر این دفترخانه نیز شلیک می‌کند که این سردفتر پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا رئیس پلیس بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن تأیید این خبر گفت: فرد ضارب بلافاصله و پس از ارتکاب جرم از محل متواری که با تشکیل تیمی از پلیس آگاهی شهرستان ضمن انجام اقدامات تخصصی تلاش جهت دستگیری قاتل ادامه دارد./تسنیم

 

منبع: فردا

کلیدواژه: قتل اختلاف ملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه معلم بروجرد در کنار یک اثر تاریخی

ایسنا/لرستان خانه معلم شماره ۲ بروجرد در دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره) به بهره‌برداری رسید.

نریمان سبحانی‌نیا، مدیر آموزش و پرورش بروجرد امروز (۲۶ اسفند ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خانه معلم شماره ۲ بروجرد در مجموعه تاریخی امام خمینی (ره) قرار دارد و در دو طبقه ساخته شده است. این پروژه ۱۳سوئیت اقامتی، سالن پذیرایی، کافی‌شاپ، سالن انتظار و بخش پذیرش دارد.

وی بیان کرد: این خانه معلم در دو سال گذشته از اولویت‌های مهم عمرانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوده و تکمیل و تجهیزآن در دستور کار بوده و با جدیت دنبال شده است. با بهره‌برداری از خانه معلم جدید در کنار دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره)، شهرستان بروجرد صاحب یکی از بهترین خانه‌های معلم در غرب کشور شد.

او ادامه داد: خانه معلم بروجرد به‌دلیل اینکه در کنار دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره) واقع شده، از نظر زیبایی و موقعیت، یکی از خانه معلم‌های کم‌نظیر کشور خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد افزود: برای احداث این پروژه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری خواهر رونالدو جنجال به پا کرد
  • دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در خرم‌آباد
  • کاهش سرعت مجاز اتوبان پاسداران به ۶٠ کیلومتر در ساعت
  • ۲۷ مدرسه بروجرد برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است
  • افتتاح خانه معلم بروجرد در کنار یک اثر تاریخی
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری منجر به قتل در ارومیه
  • (تصویر) عکسی جالب از سیدحسن خمینی در کنار برادرش
  • امیدواری خواهر امیر تتلو به آزادی برادرش
  • صوتی ماندگار از تلاوت قرآن یک شهید
  • عکسی جالب از سیدحسن خمینی در کنار برادرش