Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، صادق عباسی‌شاهکوه، رئیس این سازمان با اشاره به ضرورت همکاری بین اپراتورها و شهرداری برای تحقق توسعه ارتباطات ثابت و تحقق شهر هوشمند بر بستر آن گفت: «رگولاتوری به‌عنوان نهاد مستقل از اپراتورها می‌تواند زمینه این همکاری و تعامل را شکل دهد تا هم انتظارات شهرداری و هم دغدغه‌های اپراتورهای متعهد بررسی شده و با فراهم کردن زمینه تدوین چارچوب مشارکت مطلوب مابین این دو بخش، پروژه توسعه فیبرنوری به بهترین روش پیش رفته و در نهایت شهروندان در سراسر کشور از مزایای آن بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او اعلام کرد: «در چند سال گذشته با وجود توسعه خوب در حوزه ارتباطات سیار، در حوزه ارتباطات ثابت عقب‌افتادگی داریم. از سوی دیگر براساس تکلیف شورای‌عالی فضای مجازی باید ظرف ۳سال‌ونیم آینده ۸۰درصد خانوارها به ارتباطات ثابت پرسرعت دسترسی داشته باشند.»

کد خبر 688835 برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات شهرداری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرداری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات ارتباطات ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه کشاورزی کشور گفت: برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی تدوین شده و ارائه تسهیلات بر روند اجرای سرمایه‌گذاری در این بخش لحاظ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، عوض علیزاده مقدم صبح امروز -چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین- در نشست کمیته فرعی کشاورزی و احیا و توسعه پایدار دشت قزوین که در سالن جلسات باغستان برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد جدید صندوق توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی در مرحله جدید از رویکرد اعتباری و مالی به سمت رویکرد اقتصادی و توسعه‌ای حرکت خواهد کرد.

وی افزود: بخش کشاورزی در جهت سرمایه‌گذاری بایستی با روش‌های جدید اقدام به مشارکت بهره‌برداران این بخش کند. البته توسعه پایدار مؤلفه‌های مختلف دارد که یک از آنها سرمایه‌گذاری است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

رئیس هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه کشاورزی با بیان اینکه صندوق توسعه بخش کشاورزی با هدف بهبود تقویت حجم سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی تدوین شده که ارائه تسهیلات در روند اجرای سرمایه گذاری در این بخش لحاظ شده است.

علیزاده مقدم با تاکید بر اینکه صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی به عنوان یک نهاد خصوصی می‌تواند در زمینه توسعه کشاورزی وارد شود، گفت زیرساخت‌های خوب، اما بلاتکلیف در بخش‌های مختلف به ویژه تعاونی‌ها وجود دارد که با ورود صندوق توسعه بخش کشاورزی وارد مرحله اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: صندوق تاکستان یک صندوق محصولی کشمش کشور است که نقش اساسی در روند صادرات این محصول و بازاریابی آن خواهد داشت. بخش خصوصی آماده افزایش سرمایه است، مشروط به اینکه بخش دولتی نیز مشارکت و پشتیبانی لازم را داشته باشد.

کد خبر 745383

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • ‌تعهد اپراتورها برای افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • اساتید و نخبان نقش موثری در توسعه خوزستان دارند
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • جزییات فصل اول سند جدید تحول قوه قضاییه اعلام شد
  • اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری قائمشهر