Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@02:15:42 GMT

بورس در اسارت چند عدد!

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۹۰۶۸

بورس در اسارت چند عدد!

بورس در تمام هفته‌ای که گذشت در گیرودار چند عدد ثابت بود، به طوریکه با وجود سقوط های پی در پی هرگز به کمتر از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نرسید و در آن سوی ماجرا از یک میلیون و ۵۱۱ هزار واحد نیز فراتر نرفت.

به گزارش ایسنا، به نظر میرسد حفظ کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد برای شاخص کل بورس حیاتی شده است و در هفته ای که گذشت هر روزی که شاخص نزولی بود و به مرز یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نزدیک میشد، در روز بعد شاهد صعود بی جان آن بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صعودی که هرگز دوام نمی آورد و در روز معاملاتی بعدی دوباره رنگ قرمز به تابلوی معاملاتی برمیگشت.

بر این اساس در روز شنبه شاخص کل بورس ۱۲ هزار و ۸۳ واحد کاهش یافت و در رقم یک میلیون و ۵۰۱ هزار واحد ایستاد.  در روز یکشنبه شاخص کل بورس در ساعات میانی معاملات تا رقم یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد هم سقوط کرد اما در ساعات پایانی توانست روندی صعودی به خود بگیرد و در نهایت با ۱۳۴۶ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۵۰۲ هزار واحد رسید.

شاخص کل بورس امروز در روز دوشنبه ۴۱۷۰ واحد صعود تا رقم یک میلیون و ۵۰۷ هزار واحد افزایش یافت و در روز سه شنبه نیز با ۳۸۷۰ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۵۱۱ هزار واحد رسید اما عمر این صعود کوتاه بود و این بازار درحالی به تعطیلات پایان هفته رفت که شاخص کل در روز چهارشنبه با ۸۴۷۷ واحد سقوط تا رقم یک میلیون و ۵۰۲ هزار واحد کاهش یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازار سرمايه بورس یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد رقم یک میلیون شاخص کل بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در روز جاری با سه هزار و ۵۸۵ واحد رشد به ۷۳۳ هزار و ۸۰۰ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۱۵ واحد رشد به ۴۱۲ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران نزدیک به ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش حدود ۷۵ هزار میلیارد ریال با انجام ۲۹۳ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های فولاد، فملی، وغدیر، وبملت، خودرو و وبصادر بیشترین اثر مثبت و نماد وپارس بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز با ۲۱۱ واحد افزایش به ۲۵ هزار و ۶۸ واحد رسید.

معامله‌گران بورس در فرابورس ایران حدود ۱۶۰ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از پنج میلیارد سهم و اوراق بود.

نماد‌های آریا، وسپهر، زاگرس، خاور، وهور، وگردش و شاوان بیشترین اثر بر شاخص فرابورس داشتند و همگی باعث رشد شاخص شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بورس با جهش ۳۵ هزار واحدی سبز پوش شد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ | بورس در آخرین روز معاملاتی ۱۴۰۲
  • شاخص بورس امروز ۲۸ اسفند / رشد ۳۴ هزار واحدی
  • شاخص بورس رشد ۱۲ هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • رشد ۱۱۹۹۲هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲
  • بورس سطح حمایت را پس گرفت
  • گزارش بورس امروز شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس