Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@19:55:37 GMT

نخست‌وزیر انگلیس خطاب به کابینه: استعفا نمی‌دهم

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۹۰۷۵

نخست‌وزیر انگلیس خطاب به کابینه: استعفا نمی‌دهم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با افزایش فشارها به «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس در پی استعفای دسته‌جمعی وزرای کابینه، وی پذیرفتن درخواست‌ها برای استعفا را رد کرد.

روزنامه «تایمز» بامداد پنجشنبه گزارش داد که جانسون به وزرای کابینه خود گفته است که استعفا نخواهد داد زیرا معتقد است این امر ماه‌ها آشفتگی و بی‌ثباتی ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است: «نخست وزیر کاملا مصمم به ماندن است و معتقد است که استعفای دولت او را بدون هیچ وزیری در سقوط آزاد می‌گذارد و حواس حزب محافظه کار را با رقابت رهبری پرت می‌کند».

روز چهارشنبه حداقل ۹ وزیر کابینه لندن به جانسون اعتراض کردند و از او خواستند تا با از بین رفتن اختیاراتش بر حزب محافظه‌کار استعفا دهد. جانسون با اخراج «مایکل گوو» وزیر مسکن انگلیس که در میان آنها بود، پاسخ داد.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید انگلیس بر حمایت از اردن

دفتر نخست‌وزیر انگلیس ریشی سوناک خبر داد که او و شاه اردن ملک عبدالله دوم درباره جنگ اسرائیل علیه غزه و اوضاع منطقه رایزنی کردند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که انتقادها از اقدام اردن در رهگیری موشک‌های شلیک شده به سمت اسرائیل ادامه دارد، شاه اردن و نخست‌وزیر انگلیس درباره اوضاع غزه حرف زدند.

دفتر نخست‌وزیر انگلیس بیانیه‌ای درباره رایزنی تلفنی سوناک و ملک عبدالله دوم منتشر کرد که در آن آمده، آنها درباره لزوم «کمک انسان دوستانه به غزه» رایزنی کردند.

به روایت لندن، نخست‌وزیر انگلیس بر تداوم حمایت این کشور از اردن تاکید کرد. سوناک با اشاره به اوضاع منطقه گفت که «افزایش تنش در منطقه به نفع هیچ کس نیست».

در شرایطی که انگلیس از ابتدای جنگ اسرائیل علیه غزه در کنار صهیونیست‌ها ایستاده است، سوناک در این رایزنی تلفنی خواستار افزایش کمک‌های انسانی به غزه شده است.

طبق بیانیه لندن درباره تماس تلفنی سران انگلیس و اردن، سوناک بر حمایت از راهکار دو دولتی تاکید کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ببینید | پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو
  • پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو+ فیلم
  • چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • نخست وزیر پیشین قطر خطاب به اعراب: به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید!
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • لاپید: نتانیاهو هم مثل رئیس اطلاعات نظامی استعفا کند
  • تاکید انگلیس بر حمایت از اردن
  • رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل استعفا داد
  • نخست‌وزیر گینه نو خطاب به بایدن: ما آدم‌خوار نیستیم