Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@02:00:37 GMT

نخست‌وزیر انگلیس خطاب به کابینه: استعفا نمی‌دهم

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۹۰۷۵

نخست‌وزیر انگلیس خطاب به کابینه: استعفا نمی‌دهم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با افزایش فشارها به «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس در پی استعفای دسته‌جمعی وزرای کابینه، وی پذیرفتن درخواست‌ها برای استعفا را رد کرد.

روزنامه «تایمز» بامداد پنجشنبه گزارش داد که جانسون به وزرای کابینه خود گفته است که استعفا نخواهد داد زیرا معتقد است این امر ماه‌ها آشفتگی و بی‌ثباتی ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است: «نخست وزیر کاملا مصمم به ماندن است و معتقد است که استعفای دولت او را بدون هیچ وزیری در سقوط آزاد می‌گذارد و حواس حزب محافظه کار را با رقابت رهبری پرت می‌کند».

روز چهارشنبه حداقل ۹ وزیر کابینه لندن به جانسون اعتراض کردند و از او خواستند تا با از بین رفتن اختیاراتش بر حزب محافظه‌کار استعفا دهد. جانسون با اخراج «مایکل گوو» وزیر مسکن انگلیس که در میان آنها بود، پاسخ داد.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای کاظم صدیقی در هاله‌ای از ابهام / قلهکی: تا این لحظه استعفا نداده است

امروز یکی از شاگردان کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران به نام شیخ حسن اسدی با انتشار توئیتی از استعفای وی خبر داده بود.

در این راستا، علی قلهکی با انتشار توئیتی نوشته است؛ کاظم صدیقی تا این لحظه از امامت جمعه و تولیت حوزه ازگل، استعفا نداده است.

منبع: خبرآنلاین

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • استعفای کاظم صدیقی در هاله‌ای از ابهام / قلهکی: تا این لحظه استعفا نداده است
  • انتخاب اولین رهبر سیاه پوست در اروپا /  متولد زامبیا ، نخست وزیر ولز بریتانیا 
  • حمله شدید نتانیاهو به بایدن
  • لاپید خطاب به نتانیاهو: می‌دانیم که در جنگ شکست خواهید خورد
  • تشدید بحران در رژیم صهیونیستی/ عضو کابینه امنیتی تهدید به استعفا کرد
  • عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی تهدید به استعفا کرد
  • تشدید اختلافات میان مقامات صهیونیست؛ از تهدید به استعفا تا تشکیل جلسه بدون نتانیاهو
  • «اوربان» خطاب به مجارها: بروکسل را اشغال کنید
  • استعفای وزیر دفاع لیتوانی در پی اختلاف با نخست وزیر
  • استعفای مبینی از سرپرستی فدراسیون دوومیدانی