Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:40:43 GMT

ثبت درخواست کردستانی ها از رئیس جمهور در سامانه ۱۱۱

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۹۱۱۰

ثبت درخواست کردستانی ها از رئیس جمهور در سامانه ۱۱۱

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه تلفنی ۱۱۱ در آستانه سفر رئیس جمهور به استان راه‌اندازی شده و هدف از آن ثبت خواسته‌های مردم به جای نامه‌نگاری است.

وی افزود: امیدواریم این سامانه فرصت بهتری را برای ارتباط مردم با هیأت دولت و رئیس جمهور فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان اعلام کرد: افرادی که با این سامانه ارتباط می‌گیرند می‌توانند مشخصات خود از جمله کد ملی را به کاربران ارائه دهند.

زارعی کوشا افزود: بلافاصله پس از سفر رئیس جمهور تمامی مطالبات مردمی توسط ۲۰۰ نفر در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بررسی و کد رهگیری برای تماس‌گیرندگان ارسال می‌شود.

استاندار کردستان اعلام کرد: این سامانه طی روزهای پنجشنبه ۱۶ و جمعه ۱۷ تیر از ساعت ۷و ۳۰ دقیقه صبح تا ۲۱ و ۳۰ پاسخگوی مردم استان خواهد بود.

وی از شهروندان خواست تا از این فرصت که برای هر شهروند حدود پنج دقیقه پیش‌بینی شده، استفاده کنند.

کد خبر 5532773

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج استانداری کردستان اسماعیل زارعی کوشا بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه ویروس کرونا زمین لرزه خراسان رضوی آلودگی هوا مجلس شورای اسلامی زلزله مشهد اردبیل جهرم شیراز آمار کرونا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین ۸۷.۳۲ درصد آرا را بدست آورد/ آغاز پیام‌های تبریک

در حالی‌که رئیس جمهور فعلی روسیه توانست رای اعتماد دوباره بیش از ۸۷ درصد مردم کشورش را بدست آورد، میزان مشارکت در انتخابات به بالای ۷۴ درصد رسید و مقامات کشورهای کوبا، ونزوئلا، بولیوی و نیکاراگوئه در تبریک به ولادیمیر پوتین از دیگران پیشی گرفتند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نوستی»،کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه در ساعت 8 صبح امروز، دوشنبه، (به وقت مسکو) اعلام کرد ولادیمیر پوتین، رئیس دولت فعلی، پس از بررسی 99.65 درصد از آرای اخذ شده، توانست 87.32 درصد از کل آرا را به دست آورد.

در مقام دوم، نیکلای خاریتونوف، نامزد حزب کمونیست روسیه با 4.30 درصد آرا قرار دارد، ولادیسلاو داوانکوف، عضو حزب مردم جدید با 3.82 درصد آرا در رتبه سوم، قرار گرفته و پس از آنها لئونید اسلوتسکی، رهبر حزب لیبرال دموکراتیک روسیه نیز  3.20  درصد آرا را کسب کند.

ساعتی پیش نیز مشخص شد که پوتین در شهر مسکو و پس از شمارش 100 درصد آرا، 85.13 درصد آرای انتخابانی را از آن خود کرده است.

مشارکت مردمی در انتخابات ریاست جمهوری روسیه از 74 درصد گذشت

کمیسیون مرکزی انتخابات همچنین اعلام کرد که مشارکت کلی در انتخابات ریاست جمهوری در سراسر روسیه در پایان سومین روز رای گیری به 74.22 درصد رسید. همچنین گزارش شد که مشارکت در رای گیری الکترونیکی از راه دور (DEG) در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، 94 درصد بوده و این سیستم به طور کلی به خوبی از عهده این کار برآمده است.

رسانه‌های خارجی پیروزی پوتین را اعلام کردند

بسیاری از رسانه‌های غربی شب گذشته مطالبی را منتشر کردند که در آن پیروزی مطلق ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را به رسمیت شناختند.

بدین ترتیب، نشریه فرانسوی Le Parisien  نوشت: «ولادیمیر پوتین با اختلاف زیادی برای پنجمین دوره انتخاب شد». این نشریه پیروزی پوتین را خبری مورد انتظار نامید و یادآور شد که رئیس جمهور فعلی از "محبوبیت واقعی و خوبی" در میان مردم کشورش برخوردار است.

روزنامه "واشنگتن پست" نیز به نوبه خود گزارش داد که رهبر روسیه پس از انتخابات شش سال دیگر به عنوان رئیس جمهور منصوب شد. به نوشته این نشریه، به احتمال زیاد، دوره بعدی ریاست جمهوری پوتین با "حل و فصل بحران اوکراین و تضمین حمایت شهروندان روسیه" همراه خواهد بود.

آژانس خبری بلومبرگ تاکید کرد که نتیجه انتخابات حمایت غیرقابل انکار مردم روسیه از رئیس جمهور فعلی را نشان داد: پوتین در حال آماده شدن برای کسب رکورد پیروزی خود است. بلومبرگ افزود که حمایت بی قید و شرط از پوتین به سیاست‌های داخلی و خارجی او مربوط می‌شود.

نخستین پیامهای تبریک برای پیروزی پوتین در انتخابات 

امامعلی رحمان،رئیس‌جمهور تاجیکستان صبح امروز انتخاب مجدد ولادیمیر پوتین، را حتی قبل از اعلام نتایج نهایی رای‌گیری تبریک گفته و تاکید کرد که نتایج انتخابات در روسیه تاییدی روشن بر قدرت سیاسی بالای پوتین و حمایت گسترده مردم از اوست.

وی افزود: سیاست رهبر روسیه با هدف تضمین توسعه پایدار اجتماعی-اقتصادی این کشور و تقویت موقعیت بین المللی آن است و مقامات دوشنبه به روند توسعه مشارکت استراتژیکی بین تاجیکستان و روسیه و همکاری‌های متقابل ادامه خواهند داد.

لوئیس آرس، رئیس جمهور بولیوی نیز بامداد امروز در پیامی اعلام کرد که دولت بولیوی انتخاب مجدد ولادیمیر پوتین به سمت ریاست جمهوری روسیه را  تبریک می‌گوید. به عقیده وی، این پیروزی قاطع، وحدت مردم روسیه حول حاکمیت و توسعه دائمی آن را تایید می‌کند.

دانیل اورتگا، رئیس جمهور نیکاراگوئه حتی پیش از اعلام نتایج نهایی رای گیری، پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را تبریک گفت. اورتگا پیروزی پوتین را کمکی به ثبات در سراسر جهان نامید و ابراز امیدواری کرد که رهبر روسیه به بهبود شرایط بهتر جهان در آینده ادامه دهد.

شب گذشته نیز نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا یکی از نخستین اولین کسانی بود که به پوتین تبریک گفت. به گفته وی، کاراکاس آمادگی تزلزل ناپذیر خود برای ادامه همکاری نزدیک با مسکو را اعلام می‌کند.

پس از آن برونو رودریگز، وزیر خارجه کوبا هم به ولادیمیر پوتین تبریک گفته و یادآور شد که این پیروزی مطلق، حتی قبل از اعلام نتایج نهایی رای گیری، "نشانه آشکاری از به رسمیت شناختن رهبری او توسط مردم روسیه است".

کرملین: پوتین زمانی برای جشن گرفتن پیروزی خود ندارد

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران گفت که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین فرصتی برای جشن گرفتن نتایج انتخابات ریاست جمهوری ندارد.  او توضیح داد: من نمی دانم او (پوتین) چگونه جشن خواهد گرفت. اکنون از نیمه شب گذشته است و پوتین هنوز باید با روسای ستاد مشترک صحبت کند که حداقل یک دیگر طول خواهد کشید. دیدار پوتین با نظامیان هم، احتمالاً نزدیک به صبح است و فردا (دوشنبه) نیز یک روز کاری نسبتاً شلوغ برای رئیس جمهور  خواهد بود.

پسکوف همچنین تاکید کرد که سطح بالای حمایت شهروندان روسی از پوتین در جریان رای‌گیری، تاییدی بر تناقض اظهارات خارجی درباره "انتخابات غیرقانونی" است. به گفته او، سیستم انتخاباتی روسیه کاملاً شفاف است و ناظران بین المللی که به این کشور دعوت شده بودند، این فرصت را داشتند که خودشان ببینند.

بیش از هزار ناظر از 129 کشور بر رای گیری در انتخابات روسیه نظارت کردند

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که یکهزار و 115 ناظر و کارشناس خارجی از 129 کشور از جمله اروپا و آمریکای شمالی در جریان انتخابات ریاست جمهوری فعال بوده و بر روند رای گیری نظارت داشتند.

کنستانتین کوساچوف، نایب رئیس شورای فدراسیون (سنای) روسیه گفت: ناظران بین‌المللی که به روسیه آمده‌اند، به جای باور کردن «جریان دروغ‌هایی که از رسانه‌های رام غربی سرازیر می‌شود»، تصمیم گرفتند خودشان ببینند که در روسیه  رأی‌گیری چگونه انجام می‌شود. آنها از روند رای گیری سه روزه رضایت داشتند.

ناظر آمریکایی "پاتریک هنینگسن" خود در این باره می‌گوید: «ما شاهد بودیم که چگونه انتخابات در روسیه به طور شفاف برگزار می شود. این انتخابات برای مردم منطقه دونباس بسیار مهم داشت. ما دیدیم که این روند چقدر باز است، مردم با وجود اینکه در نزدیکی منطقه جنگی هستند، فعالانه در انتخابات شرکت کردند، آزادانه رای دهند و آرای آنها صادقانه شمرده می شود.»

به گفته این کارشناس آمریکایی، انتخابات در روسیه برای ناظران بین المللی اهمیت آموزشی زیادی دارد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • پیام تبریک بشار اسد به پوتین به مناسبت پیروزی در انتخابات
  • رییس جمهور چین پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
  • واکنش چین به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه
  • منتخبان مجلس دوازدهم با رئیسی دیدار می‌کنند
  • پوتین ۸۷.۳۲ درصد آرا را بدست آورد/ آغاز پیام‌های تبریک
  • استاندار کردستان شایعه رفتن خود از کردستان را تکذیب کرد
  • دریافت ۱۷۴ مورد درخواست حقوقی و قضایی از نمازگزاران در میز خدمت نماز جمعه تهران
  • کمک ۱۰ میلیاردی کردستانی‌ها برای آزادی زندانیان/ ۳۰۰ زندانی آزاد شدند
  • ماجرای واریز عیدی رئیس جمهور چیست؟
  • واریز عیدی از سوی ابرهیم رئیسی برای مردم تکذیب شد +جزئیات