Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، برای پیگیری بسته ورزشی ایرنا در این روز با ما همراه باشید تا در جریان اخبار داغ و مهم ورزش ایران و جهان قرار بگیرید.

واکنش فدراسیون فوتبال به برخی اظهارات غیرفوتبالی

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در توئیتی به برخی اظهارات غیرفوتبالی واکنش نشان داد. ادامه این خبر را می‌توانید در اینجا دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصولی: قرارداد اسکوچیچ ۶۵۰ هزار یورو نیست / با کی‌روش مذاکره نکردیم

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد ۶۵۰ هزار یورویی اسکوچیچ را تایید نمی‌کنم اما قرارداد مربیان خارجی تیم ملی از ریال به دلار تغییر کرد. برای اطلاع از جریان این خبر با ما همراه باشید.

رهبری‌فرد:‌ گل‌محمدی باید جدا می‌شد/رفیق بازی یعنی یک استقلالی مدیر پرسپولیس شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مربی‌ای که فقط با بازیکنان بزرگ بتواند نتیجه بگیرد که مربی بزرگی نیست. من از نظر فنی به یحیی نمره منفی می‌دهم و فکر می‌کنم ماندن او در پرسپولیس کار بسیار اشتباهی بود. برای مشاهده این خبر با ما همراه باشید.

بازدید ساپینتو و دستیارانش از امکانات باشگاه استقلال

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال از امکانات این باشگاه بازدید کرد تا نسبت به تیم و امکاناتش اطلاع دقیقی داشته باشد. برای اطلاع از جریان این خبر با ما همراه باشید.

پرسپولیس و چالش تکمیل کادرفنی

 یحیی گل‌محمدی طی دو روز آینده در مورد تکمیل کادرفنی‌ خود با مسوولان باشگاه نشستی را برگزار خواهد کرد. ادامه این خبر را می‌توانید در اینجا دنبال کنید.

غلامی: به قولم برای تمدید قرارداد با استقلال پایبندم اما...

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: به قولی که برای تمدید قرارداد با استقلال دادم، پایبند هستم. برای مشاهده این خبر با ما همراه باشید.

طارمی بهترین بازیکن لیگ برتر پرتغال نشد

 مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نتوانست عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر پرتغال را کسب کند. برای اطلاع از جریان این خبر با ما همراه باشید.

شب شیرین آرژانتین مقابل دشمن قدیمی با درخشش کارلوس و ۲ عدد دیوید

آرژانتین با درخشش کارلوس روآ و همچنین کمک ناخواسته دیوید بکام و دیوید بتی از سد انگلیس گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۹۸ صعود کرد. برای مشاهده این خبر با ما همراه باشید.

برچسب‌ها فوتبال باشگاه استقلال وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال باشگاه استقلال وزارت ورزش و جوانان فوتبال باشگاه استقلال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم: آمریکا با گسترش جنگ به یمن مرتکب اشتباه شد

رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد که واشنگتن با حمایت از رژیم صهیونیستی و گسترش دامنه جنگ به یمن مرتکب اشتباه شد.

به گزارش ایسنا، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در مراسم سالروز رحلت «سید عبدالعزیز حکیم» که امروز شنبه در نجف اشرف و در جوار مرقد مطهر شهید حکیم برگزار شد، گفت: عزیز عراق اهتمام جدی به شعائر حسینی و برپایی آن و حفاظت از آن و ادامه یافتن آن داشت چون به نقش شعایر در حفظ نسل‌ها از انحراف و پراکندگی و بی‌هویتی ایمان داشت و تلاشی استثنائی برای برپایی مجالس حسینی در بغداد و همه استان‌ها به کار گرفت.

وی با بیان اینکه عزیز عراق الگو و نمونه‌ای شایسته در دفاع از دستاوردهای ملی و یکپارچه‌سازی موضع عراق بود، تاکید کرد: ایشان همواره در برابر کسانی که در پی بر هم زدن ثبات و تعرض به حقوق اقشار مختلف عراق بودند با جدیت می‌ایستاد و در این زمینه تا اواخر عمر مبارک خود هیچ تعارفی با کسی نداشت.

رهبر جریان حکمت ملی عراق با اشاره به ثبات به دست آمده در عراق و تشکیل دولت محمد شیاع السودانی، عنوان کرد: روند سازندگی که کشور عراق شاهد آن است و همچنین پروژه‌های راهبردی‌ که در عرصه زیربنایی در جریان است نتیجه آن ثبات است.

حکیم با بیان اینکه عراق در چارچوب منافع عالی کشور تعهداتی بین‌المللی دارد که باید با ذهنیت دولتمردان با آنها تعامل کرد، گفت: از مهم‌ترین این تعهدات ایمان کامل ما به حق فلسطینی‌ها در سرزمین‌شان است که توسط رژیم صهیونیستی غصب شده است. این باوری راسخ در میان مردم عراق است که هیچ جای چانه‌زنی ندارد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در هتک حرمت‌ها و کشتار و گرسنه نگه داشتن زنان و کودکان همه حد و مرزها را شکسته و با وجود فراخوان‌های آرامش و توقف جنگ از جانب ملت‌ها و طرف‌های گوناگون جهانی همچنان به جنایات خود در حق ملت فلسطین ادامه می‌دهد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد که سکوت جامعه جهانی و نادیده گرفتن این توحش نیز بر گسترش جنایت رژیم صهیونیستی افزوده است.

حکیم با بیان اینکه دین، اخلاق و ارزش‌های عربی و اسلامی ما ایجاب می‌کند که در کنار برادرمان در فلسطین در یک جبهه باشیم و با همه توان از آنان دفاع کنیم، اظهار داشت :مساله فلسطین مساله کرامت و آزادگی و ایستادگی و مساله‌ای ریشه‌دار در آگاهی و وجدان همه مردم عراق است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی و گسترش دادن دامنه جنگ در منطقه به انصارالله یمن مرتکب اشتباهی بزرگ شد، گفت: امیدواریم آمریکا متوجه اشتباه خود شود و به خوبی روند متغیرهای منطقه را درک کند که همه جهان در حال تغییر و خاورمیانه در صف اول این تغییر در موازین قدرت و تحولات اجتماعی و حوادث سیاسی است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد که ملت‌های اسلامی و عربی از حمایت و پایبندی خود به ایجاد راه حل عادلانه برای ملت فلسطین یعنی آتش‌بس فوری و ورود کمک‌های انسانی به اندازه کافی و بازسازی غزه و دستیابی به حقوق کامل فلسطینیان در تشکیل کشور مستقل در خاک خود با پایتختی قدس شریف کوتاه نمی‌آیند.

حکیم در پایان به تلاش‌های خود در راستای آشکار کردن تصویر واقعی عراق و تلاش برای تثبیت بنیان‌های ثبات و صلح و سازندگی در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد که در دیدارهای خود با سران منطقه شاهد این هستیم که این درک در حال شکل گرفتن است و تلاشی برای حمایت از اقدامات عراق در تحقق صلح و ثبات در منطقه دیده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش جدید عزت‌اللهی به مذاکره با استقلال و پرسپولیس
  • مصاحبه پر از کنایه شجاعی درباره بازی استقلال
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • نتایج زنده دیدارهای هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش؛ پرسپولیس کهکشانی می‌شود؟
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش
  • دوشنبه منتظر عجیب‌ترین چهره یحیی باشید!
  • حکیم: آمریکا با گسترش جنگ به یمن مرتکب اشتباه شد
  • واکنش جدید یحیی به جنجالی‌ترین بازیکن پرسپولیس
  • توضیح جدید در مورد جنجالی‌ترین بازیکن پرسپولیس