Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@09:35:29 GMT

غیر رسمی؛ آرتورو ویدال به فلامینگو پیوست

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۹۱۱۹

غیر رسمی؛ آرتورو ویدال به فلامینگو پیوست

آرتورو ویدال به زودی تبدیل به بازیکن جدید فلامینگو می شود

آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی اینتر وارد برزیل شد تا با فلامینگو قرارداد امضا کند. 

طرفداری | به گزارش دنیله لونگو، فابریتزیو رومانو و منابع برزیلی، انتقال آرتورو ویدال به فلامینگو قطعی است. بازیکن سابق تیم های بارسلونا، یوونتوس و بایرن مونیخ که پیشنهاد بوکاجونیورز را رد کرد، وارد کشور برزیل شد تا به زودی در تست های پزشکی فلامینگو شرکت کند و سپس قرارداد 18 ماهه اش را به امضا برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود دستمزد ویدال در فلامینگو 3.5 میلیون دلار خواهد بود و علاوه بر این، هافبک 35 ساله قرار است حدود 4 میلیون دلار نیز از اینتر به عنوان غرامت فسخ قرارداد دریافت کند. 

حضور آرتورو ویدال در کشور برزیل

 

اخبار داغ 

مهدی طارمی از کسب جایزه بهترین بازیکن فصل پرتغال بازماند رافائل سیلوا جام قهرمانی استقلال را تتو کرد + عکس بایرن مونیخ مبلغ مورد نظر یوونتوس را برای دلیخت پرداخت نخواهد کرد بازگشت زودتر از موعد لیونل مسی به تمرینات پاری سن ژرمن / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آرتورو ویدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: اسطوره اتلتیکو مادرید تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، کوکه بالاخره امضای نهایی را پای برگه تمدید قرارداد زد و تا ژوئن 2025 خود را به باشگاه همه زندگی‌اش متعهد کرد. در هفته‌های اخیر وقتی از سران باشگاه و کوکه در مورد تمدید سوال می.شد، همه با خوشبینی جواب می‌دادند. در واقع مشکل اصلی بر سر مدت زمان قرارداد جدید بود و کوکه هرگز بحث مالی با باشگاه نداشت.

طبق ادعای مارکا، کوکه حاضر شده دستمزدش را از هشت میلیون یورو خالص در سال به 3 میلیون یورو کاهش دهد اما دوست داشت قراردادش دو ساله یا 1+1 باشد. به این ترتیب که اگر فصل بعد به حد مجاز از تعداد بازی برسد، قراردادش خود به خود تمدید شود اما در نهایت قبول کرد قراردادی یک ساله امضا کند.

کوکه 32 ساله در پایان فصل بعد قراردادش مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت رضایت کادر فنی و باشگاه سال به سال تمدید می‌شود. کوکه سمبل و اسطوره باشگاه اتلتیکو است و با 626 بازی رکورددار تعداد بازی در تاریخ اتلتیکو مادرید است. او از سال 2019 و با رفتن دیگو گودین، بازوبند کاپیتانی را نیز در اختیار گرفت.

دیگر خبرها

  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو
  • اسپانیا - برزیل؛ ترکیب رسمی
  • محرومیت ۲ ساله گابریل باربوسا در پرونده مبارزه با دوپینگ
  • آیا قولنامه با مبایعه نامه تفاوت دارد؟
  • ترامپ به جمع ۵۰۰ میلیاردر برتر جهان پیوست
  • اعلام رسمی تعداد خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۲/ خروج بیش از ۳ میلیارد دلار از کشور برای واردات موبایل/ چینی‌ها در ۱۴۰۲ بیشترین ورود سرمایه به ایران را داشتند/ الزام ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • رسمی: اسطوره اتلتیکو مادرید تمدید کرد
  • رسمی؛ قرارداد کوکه با اتلتیکو مادرید تمدید شد