Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنخل دی ماریا را باید بازیکن جدید یوونتوس بدانیم. 

آنخل دی ماریا آماده است تا قراردادش را با یوونتوس امضا کند.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، آنخل دی ماریا امروز پنجشنبه بعد از ظهر به تورین می رسد و قرار است تست پزشکی او جمعه صبح انجام شود. وینگر آرژانتینی می تواند به زودی قراردادش را رسمی کند. 

انتقال دی ماریا به یوونتوس از دو بابت پیچیده شده بود و با پوگبا فرق داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول علاقه بارسلونا به او بود و ال فیدئو باید تصمیم مهمی می گرفت و همچنین میل او برای بازی در آرژانتین برای سال آینده بود زیرا یوونتوس با توجه به مالیات ها، پیشنهاد قرارداد 2 ساله برای او در نظر گرفته بود.  پل پوگبا خیلی زود با یوونتوس به توافق کامل رسید و در همین هفته به تورین سفر می کند. 

انتظار می رود قرارداد دی ماریا با یوونتوس 1 ساله با بند قابل تمدید برای 1 سال دیگر باشد. همچنین بنا به گزارش دی مارتزیو، دستمزد او در یوونتوس 6 میلیون یورو با پاداش خواهد بود. یوونتوس در این هفته از پوگبا و دی ماریا رونمایی می کند. 

اخبار داغ 

مهدی طارمی از کسب جایزه بهترین بازیکن فصل پرتغال بازماند رافائل سیلوا جام قهرمانی استقلال را تتو کرد + عکس بایرن مونیخ مبلغ مورد نظر یوونتوس را برای دلیخت پرداخت نخواهد کرد بازگشت زودتر از موعد لیونل مسی به تمرینات پاری سن ژرمن / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آنخل دی ماریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره یوونتوس فیفادی مارس را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس، به دلیل کمردرد در بازی‌های تیم ملی فوتبال صربستان مقابل روسیه و قبرس غایب است.

کادر پزشکی باشگاه یوونتوس وضعیت او را به صورت روزانه بررسی خواهند کرد. دراگان استویکوویچ، سرمربی صربستان، در نشست خبری اعلام کرد که ولاهوویچ به دلیل کمردرد حاد در بازی‌های دوستانه پیش رو شرکت نخواهد کرد.

طبق گزارش اسپورت مدیاست، سرمربی صربستان اعلام کرد که کادر پزشکی یووه وضعیت این بازیکن را به کادرفنی تیم ملی گزارش می‌دهند و این مهاجم در ماه ژوئن "بیشتر مورد نیاز" خواهد بود.

ولاهوویچ روز یکشنبه در بازی هفته بیست و نهم سری A بین تیم‌های یوونتوس و جنوا در ورزشگاه آلیانز با دریافت 2 کارت زرد از زمین اخراج شد. مکس آلگری پس از بازی دیروز گفت که این بازیکن 24 ساله به دلیل این اخراج از سوی باشگاه جریمه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تصور جهان بدون نفت؛ اگر نفت نباشد چه چیز‌هایی نیست؟
  • تصور جهان بدون‌ نفت؛ اگر نفت نباشد چه چیزهایی نیست؟
  • ستاره یوونتوس فیفادی مارس را از دست داد
  • خشم آلگری: شما خبرنگاران نگویید چه‌کار کنم!
  • یوونتوس در باتلاق مکس الگری؛ ۸بازی و یک برد!
  • گزارش عملکرد فعالیت‌های مراقبت بهداشتی مرزی و دانشگاهی در طرح سلامت نوروزی
  • جدیدترین عضو پروژه کهکشانی والیبال ژاپن
  • آلگری به خاطر این جام در یوونتوس می‌ماند
  • الگری: جام جهانی باشگاه‌ها نتیجه عملکرد خوب یوونتوس است؛ باید در دفاع تیمی پیشرفت کنیم
  • تصور جهان بدون نفت