Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزئیات مصاحبه، آزمون عملی، آزمون پروژه و گزینش معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه کارشناسی ارشد از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

به گزارش ایران اکونومیست، اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای آن دسته از کد رشته‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه به همراه برنامه زمانی انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته‌های ذیربط و همچنین تاریخ، زمان و محل مصاحبه یا برگزاری آزمون عملی آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ طی دو روز گذشته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی‌شدگان برای کسب اطلاعات تکمیلی لازم است اطلاعیه «در خصوص اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه و برنامه زمانی انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته‌های ذی ربط و همچنین تاریخ، زمان و محل مصاحبه و یا برگزاری آزمون عملی و یا پروژه در کدرشته‌های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲،۱۳۶۴ و ۱۳۶۵ آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱» را که همزمان با اعلام اسامی در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود، به‌دقت مطالعه کنند.

اسامی چند برابر ظرفیت رشته‌های "دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی" از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نخواهد شد، بلکه زمان برگزاری مصاحبه و سایر موارد به طریق مقتضی توسط دانشگاه مذکور به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین اسامی معرفی‌شدگان کد رشته‌های امتحانی ۱۱۵۴، ۱۱۵۵، ۱۱۵۶ و ۱۱۵۷ "دانشگاه جامع امام حسین (ع) " و کد رشته‌ امتحانی ۱۱۴۹ "دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران" توسط سازمان سنجش اعلام نشده و متقاضیان باید موضوع را از طریق دانشگاه مربوطه پیگیری کنند.

بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، عدم معرفی برخی از داوطلبان متقاضی کد رشته انتخابی دارای شرایط خاص و بورسیه که برای مصاحبه معرفی نشدند، دو دلیل دارد. اول اینکه داوطلب در انتخاب قبل از کد رشته انتخابی دارای شرایط خاص پذیرفته شده است. به عنوان مثال اگر داوطلب کد رشته انتخابی دارای شرایط خاص و بورسیه را در اولویت بیستم انتخاب کرده باشد و در یکی از کدرشته محل‌های قبل از آن یعنی تا انتخاب نوزدهم نمره قبولی را کسب کند، دیگر انتخاب بیستم بررسی و معرفی نمی‌شود.

دلیل دوم اینکه داوطلب، نمره علمی لازم در کد رشته انتخابی دارای شرایط خاص را ندارد و جزو معرفی شدگان به مصاحبه نیست. لذا دلیل آن در کارنامه نهایی مشخص می‌شود و داوطلبانی که جزو معرفی شدگان چند برابر ظرفیت نیستند، پس از رؤیت کارنامه نهایی و در صورت ابهام می‌توانند با سازمان سنجش مکاتبه کنند. 

داوطلبانی که اسامی آن‌ها به عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت منتشر شده است باید با توجه به نکات برنامه زمانی مشخص شده برای مصاحبه آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و یا سایر مراحل گزینش به نشانی مشخص شده مراجعه کنند. عدم مراجعه به معنی انصراف متقاضی از گزینش در کد رشته محل‌های پذیرفته شده است.

آن دسته از متقاضیانی که با توجه به اولویت کد رشته محل‌های انتخابی شانس قبول در رشته‌های انتخابی قبل از کد رشته‌های شرایط خاص و بورسیه را داشتند یا حداقل نمره علمی لازم را جهت مصاحبه این رشته‌ها نداشتند در فهرست معرفی شدگان قرار نگرفتند و این متقاضیان در صورت هر گونه سوال می‌توانند با توجه به کارنامه کدرشته‌ محل‌های انتخابی با سازمان سنجش مکاتبه کنند.

معرفی شدگان چند برابر ظرفیت باید برای کسب اطلاع از جزئیات مصاحبه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه ذیربط مراجعه کنند. به هنگام گزینش نهایی نیز متقاضیانی شرکت داده خواهند شد که نتیجه مصاحبه آزمون اختصاصی و سایر مراحل گزینش آن‌ها توسط مراجع ذیربط تأیید شده باشد. همچنین پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مصاحبه یا آزمون اختصاصی هیچ تقاضایی قابل پذیرش نیست.

مصاحبه و پروژه آزمون عملی معرفی‌شدگان رشته بازیگری در دانشکده‌های هنرهای زیبا و گروه آموزشی هنرهای نمایشی برگزار می‌شود و داوطلبان از یکم تا پنجم مردادماه باید برای مصاحبه مراجعه کنند.

متقاضیان فوق در صورت داشتن هر سؤال می‌توانند از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش با این سازمان مکاتبه کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: کارشناسی ارشد ، اسامی رشته های خاص ارشد ، آزمون مصاحبه رشته‌های خاص ارشد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کارشناسی ارشد اسامی رشته های خاص ارشد آزمون مصاحبه رشته های خاص ارشد معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دارای شرایط خاص و بورسیه سازمان سنجش آموزش کشور کد رشته های امتحانی درگاه اطلاع رسانی سایر مراحل گزینش کارشناسی ارشد آزمون عملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه پیام نور از امروز

ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ در سایت گلستان انجام می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در سایت گلستان به نشانی https://reg.pnu.ac.ir انجام می‌شود.   پذیرفته شدگانی که کد رشته محل قبولی قبلی آنها سال تحصیلی (۱۴۰۳-۱۴۰۲) دانشگاه پیام نور بوده و براساس لیست بهمن ماه سازمان سنجش آموزش کشور دارای شماره دانشجویی هستند، به کدرشته قبولی جدید معرفی شده و به صورت تغییر رشته انتقال یا انتقال توام با تغییر رشته به محل کد قبولی جدید به صورت سیستمی در سامانه جامع گلستان اصلاح می شوند.پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه در صفحه اول سایت گلستان وارد سامانه آموزشی گلستان شوند و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام کنند.  

=

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کارشناسی بدون آزمون پیام نور از امروز شروع شد
  • آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی سوابق تحصیلی در پیام نور خوزستان
  • ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه پیام نور از امروز
  • نحوه پذیرش کاردانی به کارشناسی رشته علوم آزمایشگاهی تغییر کرد
  • ملاک پذیرش دانشجو در رشته علوم آزمایشگاهی منوط به سوابق تحصیلی شد
  • اعلام شیوه پذیرش رشته علوم آزمایشگاهی در آزمون کاردانی به کارشناسی
  • پذیرش دانشجو در رشته علوم آزمایشگاهی از سال آینده کاردانی به کارشناسی براساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود
  • پذیرش در کاردانی به کارشناسی رشته علوم آزمایشگاهی بدون آزمون شد
  • ثبت نام کارشناسی بدون آزمون پیام نور از امروز
  • آغاز ثبت نام کارشناسی بدون آزمون پیام نور از امروز