Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود تمامی کارشکنی‌ها و لابی‌های رژیم صهیونیستی برای برهم زدن امنیت ایران و اعمال نظر در توافق برجام و متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران از فعال کردن تمام ظرفیت‌های انرژی هسته‌ای در چارچوب قوانین مجلس خبر داد؛ همچنین با وجود تمامی تحریم‌های ظالمانه یکجانبه ایالات متحده درآمدهای نفتی ایران جهش 30میلیارد دلاری داشته است و از 7/7 میلیارد دلار به بیش از 36 میلیارد دلار رسیده است؛ این یعنی شکست راهبرد نفتالی بنت در برابر ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، رژیم صهیونیستی که بارها با ترورهای متعدد دانشمندان هسته‌ای ایران رفتار متخاصم خود را علیه جمهوری اسلامی ایران نشان داده بود؛ از راهکار جدید خود برای مقابله با ایران می‌گوید.  

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در مصاحبه با اکونومیست در پاسخ به این سوال که آیا رویکرد جدید می‌تواند جمهوری اسلامی و گروه‌های نیابتی آن را از اقدام مسلحانه علیه اسرائیل بازدارد، گفته بود: "حزب‌الله لبنان و حماس (گروه‌های وابسته به ایران) در سال گذشته به هیچ‌گونه تهاجمی علیه اسرائیل دست نزدند. ما دکترین اختاپوس را به اجرا گذاشته‌ایم و دیگر با شاخک‌ها، با گروه‌های نیابتی ایران بازی نمی‌کنیم.» 

بنت همچنین ابراز امیدواری کرده بود که عملیات مستقیم اسرائیل باعث شود ایران توافق هسته‌ای سختگیرانه‌تری را قبول کند و فکر توقف برنامه هسته‌ای ایران را در سر داشت. 

او در این زمینه تصریح کرده بود: «هر کسی از تروریست‌ها حمایت مالی کند، هر کسی که برای آن‌ها اسلحه ارسال کرده و آن‌ها را اعزام کند، هزینه‌اش را خواهد پرداخت.»

این در حالی است که در میان حجم وسیع حملات لفظی صهیونیست ها علیه ایران و تهدیدهای روزانه به اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران، حالا نخست وزیر رژیم صهیونیستی، همزمان با لحن تهدیدآمیز مدعی شده بود که تل آویو گزینه دیپلماتیک با تهران را ترجیح می‌دهد.

او لفاظی علیه ایران ادامه داده و گفته که «تل آویو این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که علیه ایران برای توقف برنامه هسته‌ای‌اش واکنش نشان داده و اقدام کند.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی حتی ضمن هشدار به جمهوری اسلامی ایران گفته بود، دوران «مصونیت» رژیم ایران به پایان رسیده است.

اما حالا ورق برگشته و بنت دیگر نخست وزیر نیست. رویترز می‌نویسد که با انحلال دولت فعلی، نفتالی بنت به کم دوام ترین نخست‌وزیر تاریخ رژیم تل آویو تبدیل می‌شود؛ رکوردی که اگر لاپید بعد از انتخابات نخست‌وزیر باقی نماند، شکسته خواهد شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی که با ناامیدی اظهار می کرد که فعلا فقط می خواهد تنها باشد و با سیاست کاری نداشته باشد، در مقابل خبرنگاران انحلال مجلس رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

 «آری شاویط» تحلیلگر یهودی روزنامه عبری «هاآرتص»  در این تحلیلی با عنوان «اسرائیل نفس‌های آخر را می‌کشد» پیشتر نوشته بود: «دیگر جای زندگی در کشور نیست و باید به سانفرانسیسکو یا برلین رفت. ممکن است از نقطه بی بازگشت عبور کرده باشیم و دیگر امکان پایان دادن به اشغال، توقف شهرک‌سازی و دستیابی به صلح، امکان اصلاح صهیونیسم، نجات دموکراسی و تجزیه کشور وجود نداشته باشد.»

 در ماه‌های اخیر همچنین شاهد آتش سوزی های متعددی در پالایشگاه‌ها، مراکز نظامی و پتروشیمی و پایانه‌های اتوبوسرانی رژیم صهیونیستی و حملات سایبری به زیرساخت‌های این رژیم بوده‌ایم. 

حالا پس از ناکامی‌های بنت برای کارشکنی در برنامه هسته‌ای و امنیت ایران، نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی، یاییر لاپید در دیدار با مکرون رئیس‌جمهور فرانسه که رژیم تحت امر او تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در منطقه غرب آسیا است گفته که دنیا باید با «تهدیدهای هسته‌ای ایران» مقابله کند.

تهدید ایران توسط مقامات مختلف این رژیم غاصب در حالی مطرح می‌شود که تاکنون مقامات سیاسی، امنیتی، نظامی و شخصیت‌های علمی و رسانه‌ای صهیونیستی متعددی از احتمال «فروپاشی اسرائیل» سخن گفته‌اند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی هم از جمله افرادی است که در خصوص زوال این رژیم ابراز نگرانی کرده بود. او در تاریخ نهم اکتبر ۲۰۱۷ در جشن «سوکوت» یهودیان گفته بود: «تمامی تلاش خود را برای اینکه اسرائیل صدمین سالروز تأسیسش را ببیند به کار خواهم گرفت، اما این یک امر حتمی نیست. تاریخ به ما یاد داده است که حکومت مردم یهود بیش از هشتاد سال تاکنون دوام نیاورده است که مربوط به دوره حشمونیان است.»

با وجود تمامی کارشکنی‌ها و لابی‌های رژیم صهیونیستی برای برهم زدن امنیت ایران و اعمال نظر  در توافق برجام و متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران از فعال کردن تمام ظرفیت‌های انرژی هسته‌ای در چارچوب قوانین مجلس خبر داد؛ همچنین با وجود تمامی تحریم‌های ظالمانه یکجانبه ایالات متحده درآمدهای نفتی ایران جهش 30میلیارد دلاری داشته است و از 7/7 میلیارد دلار به بیش از 36 میلیارد دلار رسیده است؛ این یعنی شکست راهبرد نفتالی بنت در برابر ایران. 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران حماس رسانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی وزیر امور خارجه ایران رژیم صهیونیستی برنامه هسته ای جمهوری اسلامی هسته ای ایران وجود تمامی میلیارد دلار نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق اثبات کرد که ایران از دکترین بازدارندگی به دکترین اقدام فعال رسیده است

به گزارش قدس آنلاین، فداحسین مالکی درباره پاسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولی ایران در دمشق، گفت: عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به تعبیر صاحب نظران و کارشناسان خارجی از پیچیدگی‌های منحصر به فردی برخوردار بود به نحوی که موشک های ایران موفق به عبور از گنبد آهنین شد و قدرتی که صهیونیست‌ها برای خود توصیف کرده بودند، فرو ریخت.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی از طریق دستگاه دیپلماسی تجاوز صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران را برای دنیا تشریح کرد، یادآور شد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، رژیم صهیونیستی برای اقدام تجاوزکارانه خود باید تنبیه می‌شد که شد و در این اقدام با همکاری قوی دستگاه دیپلماسی کشور و عملیات بسیار دقیق و هوشمندانه نیروهای مسلح، موفقیت‌های ارزشمندی حاصل شد.

وی با بیان اینکه تمام دنیا در بهت و شگفتی این عملیات بودند و همراه با ارسال پیام‌های متعددی به دستگاه دیپلماسی، این عملیات را حق ایران برای دفاع از منافع خود برشمردند، تصریح کرد: یکی از اتفاق‌های شگفت این عملیات پرتاب موشک‌ها و پهپادهای ایران از فاصله بیش از هزار و ۷۰۰ کیلومتر بود که در هیچ کدام از جنگ‌های دنیا سابقه نداشته و این امر نشان دهنده قدرت نظامی ایران در منطقه است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این عملیات سبب شد قدرت جمهوری اسلامی از دکترین بازدارندگی به دکترین اقدام فعال تغییر کند. به عبارتی از این پس در برابر هر اشتباهی که از سوی دشمن سر بزند، ایران اسلامی نه تنها در برابر متحدان آنها بلکه به صورت مستقیم در برابر رژیم صهیونیستی اقدام فعال انجام خواهد داد.

مالکی با اشاره به عدم صدور بیانیه توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص پاسخ ایران به جمهوری اسلامی اظهار داشت: به دلیل تجاوزاتی که رژیم صهیونیستی در نزدیک به ۷ ماه گذشته علیه مردم غزه انجام داد، کشورهای عضو سازمان ملل با عدم صدور بیانیه درباره عملیات ایران به این جنایت‌ها واکنش نشان دادند. همچنین رژیم صهیونیستی بر خلاف تعهدات بین المللی، کنسولگری ایران در دمشق را هدف قرار داد که منجر به شهادت ۷ تن از مستشاران ایران شد و غرب هم پاسخ به این جنایت و تجاوز را حق ایران می‌دانست.

وی با بیان اینکه در این عملیات بسیاری از کشورها از جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند، یادآور شد: حتی کشورهایی که انتظار حمایت از آنها را نداشتیم، در این عملیات طرف جمهوری اسلامی ایران را گرفتند و کشورهایی نظیر آمریکا از تکرار چنین عملیاتی توسط نیروهای مسلح ایران وحشت داشتند و رژیم صهیونیستی را از هرگونه اقدام متقابل نهی کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: طبق تماس‌ها و صحبت هایی که بین کشورها با رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان رد و بدل شد، رژیم صهیونیستی به حامیان غربی خود تعهد داده که واکنشی نشان ندهد. البته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی درآمادگی کامل هستند و درصورت خطای دوباره این رژیم، جمهوری اسلامی با ابتکار جدید و پیچیدگی بیشتر در لحظه پاسخ خواهد داد.

گفتنی است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه - ۲۶ فروردین ماه - با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل تعداد قابل توجهی موشک کروز و بالستیک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آنها به هدف اصابت کرده است.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صدور هشدار هسته‌ای به اسرائیل؛ عدول از ملاحظات قبلی و تغییر دکترین هسته‌ای یعنی چه؟
  • وعده صادق اثبات کرد که ایران از دکترین بازدارندگی به دکترین اقدام فعال رسیده است
  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • برخورد سخت رزمندگان با صهیونیست‌ها بخشی از دکترین دفاعی ایران است
  • عملیات وعده صادق، بحران دکترین امنیتی- نظامی رژیم صهیونیستی
  • مخبر : اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • سپاه حفاظت هسته‌ای: درصورت تهدید دشمن، ممکن است در دکترین هسته ای کشور تجدید نظر کنیم
  • واکنش سردار حق‌طلب به تهدید اسرائیل: تجدیدنظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل است
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد